![]() |
Riebus mišinys
Sveiki,
Automobilis: MB W211 2004 metų 1.8 benzinas/dujos kompresorius. (dujos tiesioginės, BRC) rida 271k (nežinau ar atsukta) Problema: kartais apsukos pradeda kristi ir pulsuoti ant laisvų, o kartais stovi lygiai (tiek ant dujų, tiek ant benzino, kai išyla). Važiuoja tolygiai, bet kai paspaudi akseleratoriaus pedalą išmeta checka, 3 cilindre missfire. Checką nutrinu ir toliau važiuojant ramiai viskas gerai. kai tik užvedi nerodo kompas nieko blogo, kai pavažiuoji ilgiau - išmeta, kad reikia važiuoti pas meistrus patikrai (ne checkas), kai užgesini ir vėl užvedi - rašo nėra klaidų. Patikrinau su savo papigiai, kinietiška diagnostika per live, rodo, kad prieš katalizatoriaus liambda zondo voltmeražas kinta nuo 1,3 iki 1,7 volto (Riebus mišinys) (matuota darbinėje temperatūroje 80C) Liambda buvo pakeista į naują. Air/Fuel ratio ant ~800 RPM rodo (14,48 -14,88) kaip suprantu ekonomiškai sudegina degalus. Sklendės ir MAF grafos replikuoja vienas kitą. MAF ant 800 rpm rodo 2,99-3,21 g/ sec (pakeistas oro filtras, buvo užsiteršęs, galvoju išvalyti oro srauto matuoklę). Gal kas buvo susiduręs su tokiu reiškiniu ir ką darėte ? |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 23:08. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.