![]() |
2011-2016 E klasės Rida
Hey,
yra minčių po karantino atsinaujint transporto priemonę ir linkstu link MB W212 E350. Emigrantas kolega taip pat žada neužilgo atsinaujinti ir pastebėjo, kad šiek tiek labiau nuo mūsų į Vakarus naudotų MB rinkos kaina gerokai mažesnė nei pas mus. Sako, kad "taksiorai, daug prabėgę tai pigesni". :)) Tai mano klausimas – galbūt turit nuomonių, ties kelintu šimtu tūkstančių KM dažniausiai prasideda prižiūrėto W212 kapitaliniai remontai? :)) Esu gan žalias automobilių technikoj, tai tik sakau, ką esu girdėjęs. Galbūt jūs atvesit į protą. Esu girdėjęs visokių versijų (kas turbūt ir yra tiesa, nes priklauso nuo priežiūros), vieni sako apie 300tūkst., kiti kad daugiau. Būtų įdomu išgirst tikslinės auditorijos nuomonę. :aciu::aciu: |
šiaip renkiesi arba brangiai su maža rida, arba pigiau su 300-400k rida, ir taupai 3-3,5 k kad pasikeisti kittu motoru,kapitalinis tikrai atsistos daug daugiau negu kitas devetas variklis.... Imii iš usa E 500 , ir nevargsti su turbinos restauravimais,purkštukais,ir viskuo kas susije su dyzeliu.
|
Citata:
Spėju E500 50% prisideda prie kainos lyginant su E350? Kad liktų ant batono irgi būtų gerai. :geda: |
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
Galit žaliam žmogui paaiškint kodėl tokių metų važiuojantis MB gali tiek kainuot? EDIT: kad ir tie patys takso spalvų, suprantu, kad nuvažiavę daugiau, bet skirtumas Lietuvoj ir ten atrodo kosminis |
Citata:
Silpniausias motoras,taxi salonas ir 500k km tam motorui tikrai nėra mažai,gal net sakyčiau daug. Ar čia kosminis skirtumas? https://m.autoplius.lt/skelbimai/mer...o=8000&first=1 |
Citata:
Dėkui, kad išaiškinot – pirkdamas žinosiu kuo domėtis ir ką praleist pro akis. :)) |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 16:58. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.