![]() |
320cdi dingo kompresija
Labas vakaras,
320cdi 150kw Parkuojantis pradėjo purtyt mašiną. Iki tol viskas buvo gerai, gal tik savaitę prieš tai pradėjo truputėlį sunkiau vestis. O pagrindinė bėda tame, kad dingo trauka, pajudant apsipila juodais dūmais, kuro siurbia beveik dvigubai, stovint purtosi. Nuvežiau į vieną servisą, sako purkštukai, jie netikrina jų todėl nusiuntė į kitą servisą, tenais nustatė, kad ne purkštukai, o pamatavus kompresiją rado 2 ir 3 cilindrą be kompresijos. Sako galim tvarkyt, nežinom kur tiksliai bėda, kainuos brangiai. Pasukau į kitą servisą, sako gali būt tarpinė pramušta, bet antifrizo šlanga minkšta, antifrizas irgi švarus nedingsta. Pasukus į dar kitą sako kompresijos testas nieko nepasako gali būt turbina, turbinos ar intercoolerio šlangos - užvedus mašiną kažkur prie radijatoriaus dešinėj pusėj šnypščia, ko seniau nebūdavo. Aišku neatmetu variantų, kad vožtuvai ar cilindrai. Turiu daug variantų, nežinau kuriam servisui palikt mašiną, ką jūs manote? Redaguota: https://ibb.co/VJm70qQ |
Kompresija manau ne prie ko del uzsivedimo ir traukos, pas mane mirusi kompresija, purkstukai atrestauruoti ir prie -20 laipsniu lentvai kuriasi o trauka visai nedingusi :) tikrink suspausto oro padavimo sandaruma :)
|
Citata:
|
Citata:
o be degalu ar ant vandens dar nevaziuoja tavo stebuklas? |
Pas mane kompresija po 15 baru kurie is ju du cilindrai turi po 10 baru, kitaip sakant "vaziuoja kol vaziuoja", veliau tvarkysiu variklio galva (voztuvus teks keist naujais) :) o autoriui gali profilaktiskai pasitikrinti ant stendo savo purkstukus, o del snypstimo tikrina oro padavima :)
|
Man su c270 buvo tokia situacija:
Šaltas sunkiai vesdavosi. Radau, kad kaltas velenelio daviklis, kuris yra variklio gale, kairiau. Matosi fyškė. Vienas varžtas. Jei kalba eina apie i6. Toliau tuščia eiga pulsuodavo. Kaltas buvo pašildytuvas. Atsijungiau. Nustojo. Vėliau bėdos su trauka ir dūmingumu. Tai rodė diagnostika EGR bėda. Nuvariau pas meistriuką, išprogramavo. Bėdos dingo. Dar vėliau pradėjo karštas sunkiai vestis. Radau, kad veleno daviklis. Pirkau naują, negalvojau, kad po dviejų mėnesių jis vėl suges. Pasirodo, reikia dėt tik OEM. Nebekeičiau , nes pakeist reikia imt lauk įsiurbimo kolektorių. |
Citata:
|
Be kompresijos variklio prie -20 be Auksciausiojo palaiminimo, kaip ir be jo palaiminimo fizikos desniu niekas nepakeis, niekaip neuzvesi.
|
Citata:
|
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 07:07. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.