![]() |
Reikia STAR rytų Lietuvoje
Sveiki, gerbiamieji
Ar yra kas gali gerai atlikti diagnostiką su star rytų Lietuvoje? Arba tikrai gerai su MB uzsiimantis servisas kuris galėtų priimti?🤞 E320 CDI, 150 kW per fl, 5g Mainą vaiuoja avariniu, bėgių jungt neduoda, vairas sunkiai sukasi, spidometras neveikia, dega ESP, ABS, service brake ir brake light klaidos, i P bėgio rankena pavyksta perstumti tik per kelis kartus perkurus atsitiktinai. Problema atsirado po salono ventiliacijos angų ipurskimo valymo putomis. Per pastarąsias keturias dienas problema buvo tris kartus, bet po kelių perkurimu atsigaudavo pilnai, iandien jau nepadeda niekas. Su paprasta diagnostika rodo vienuolika klaidų, stabdių varlytės, visų keturių ratų ABS davikliai, ESP blokas, plius kelios greičiu dėės klaidos. |
Aš dėl diagnostikos važiuoju į Vilnių. Aš iš švenčionių, šitam rajone nieko nėra kiek žinau. bandyk ieškoti Utenoje. stabdžių varlyte maždaug apie 8e pigiausia, nusipirk ir pasikeisk, nesunku. Varlyte iš karto už stabdžiu pedalo. Nors mano FL modelis, gali būti kažkiek kitaip.
|
Citata:
|
Citata:
|
ar nebusi paskandines selektoriaus.... nes nuo putu i ventiliacija neturtu taip atsitikti...
|
Neatmetu jokio varianto, visko gali būt. Tik jei būtų pats selektorius tai gal bėgių nerodytų? Dabar rodo kai persijungia iš p į d ir t.t, bet važiuoja tik vienu bėgiu, stiprintuvas sunkiai veikia ir spidometras rodo 0. Vos įjungus degimą išmeta ESP ir ABS klaidas, uzsikurus ir nuspaudus stabdį dar meta service brake ir brake light klaidas. Begi iš P pavyksta isaut tik kelis kartus perkurus. Be to visų ratų greičiu daviklius sugedusius rodyti staiga diagnostika pradejo. Atrodytų kad greičiau kažkokį ESP ar ABS kompą uzpylem, jie berods po keleivio kojom, o po kojom ventiliacijos angos irgi buvo išpurkstos. Tos putos pradėjusios tirpti ima laseti. Dabar neturiu kaip pažiūrėti saugikliniu jokiu, nes mašiną garaže už keliolikos km. Be normalios diagnostikos cia galima spėlioti šimtą metų
|
Esp kompas stovi salia saugyklines po variklio kapotu.. pp keleivio kojom stovi greiciu dezes kompas pakekeivio SAM blokas ir jei pagal komplektaciha priklauso parkai tai parku valdymo blokas ten stovi
|
Pas ,,Gadget'' kreipkis. Forumo dalyvis :good:
|
Iaikėjo bėda: panasu kad ventiliacijos valymas putomis buvo sutapimas. Pasidarius diagnostika pas mr. Ignas Aukstuolis buvo padarytas spejimas, kad atsakė ESP modulis, ji iėmus hipotezė pasitvirtino - visos jungtys buvo pazaliavusios nuo drėgmės. Panau, kad saugiklines dėės dangtis normaliai neuzsifiksuoja, todėl papuolė drėgmės ir kompas parėjo. Visa laimė kad pas maestro buvo kitas modulis, ji pakeitus ir padarius kakokios magijos su kompu mainą atsigavo. Kadangi ESP kodas ne toks, koks buvo, neveikia speedtronic (vairo stiprintuvas), bet pakeitus ESP į atitinkami modeli stiprintuvas turėtų pradėti veikti be jokių programavimų. Viso paėmus kainavo nedaug, tik 100km kelionę į vieną pusę avariniu reimu truko 4h, atgal - 1h 20min, bet vien tralas būtų kainavęs kelis kartus daugiau. I asmeninės patirties pasitvirtino ioje grupėje plačiai paplitusi patarlė, jog pirmiausia - diagnostika (ir normalus meistras kuris ją daro), jei būčiau ikart nuvaiavęs - nebūtų tekę nervuotis dvi savaites be reikalo.
|
:good:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 09:56. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.