![]() |
OM651 tepalo slėgio reguliatoriaus pašalinimas
Sveiki visi, naujas narys, pirmas postas:)
Radau info apie OM651 kartais užkala netinkamo tepalo slėgio, nes variklyje yra kintamo tepalo slėgio vožtuvas, kuris lygtai nuo 3000 aps.,pakelia tepalo slėgį, o kai apsukos mažesnės ir slėgis laikomas mažesnis, taip mažiau dirba siurblys ir sumažinamos kuro sąnaudos, bet kai šitas vožtuvas sugenda, gali staiga nukristi slėgis ir užkalti motoras. Todėl yra vietoj to vožtuvo dedamas varžtas (originali dalis A0019905317) , kuriuo tiesiog "užglūšinama" šita sistem. Aš įsidėjau ir pakolkas problemų nėra, tik šiek tiek pasijuto ant kuro sąnaudų, gal kokia 0,5 litro. Ar esat su šiuo dalyku susidūrę ir iš tikrųjų naudinga tokia modifikacija? |
Idomi tema. Girdejau apie sita problema ir modifikacija. Sprinteriu motoruose nera sios sistemos, ir nera problemu su tepimu. Ir vaziuoja daug km sprinteriai. Galvoju ir sau taip pasidaryti. Idomu butu daugiau nuomuoniu isgirsti
|
Citata:
|
1 Attachment(s)
Tai pagal Mercedes-benz epc rodo, kad galima deti arba elektrinį voztuva arba varžta taip suprantu?
|
Gal kažkas dar kažką pakomentuos šita tema? ar nereikia nieko programuoti pakietus šitą detalę? čia taip suprantu visiems 651 būtent motorams? Šeimoje yra du vnt. tai norisi apsidraust :)
Ačiū už atsakymus :wave: |
Jei salinti voztuva- reikia. Jei palieki ant laido kabet- nereikia.
|
Ir nepamirskite ausintuvo pasikeisti.
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 00:02. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.