![]() |
MB W140 3.5td
man idomu, ka vokieciai maste derindami 140 kebula ir sita varikli. taip jau atsitiko, kad per paskutine savait teko pabandyti trys tokius automobilius. vienas beje buvo po nesenai atlikto realaus kap. remonto. kurio velnio jie negalejo sio variklio derinti su mechanine deze? suprantu, kad S ir mechanika kaip ir "nesiziuri", bet is kitos puses juk vis gi dare su mechanika 2.8l ir netigi 3.2l benzinus.
4begis automatas akivaizdziai nesusitvarko su siuo negalingu varikliu, automobilis realiai netraukia ne del to, kad jis 150 arkliuku ir silpnas, o del to, kad jis suderintas su 4bege deze be jokios elektronikos. butu ideje 5 bege automatine deze, butu viskas daug geriau, vien tik tos problemos, kad automobilis prie 120km/h jau begiu nezemina ir masina patampa absoliuciai buka nebeliktu (aisku cia tik pafantazavimas, 5begio mersinio automato, niekaip neina suderinti su siuo variliu, nes pas ji nera jokios eletronikos). o realus visu tu durnu bedu sprendimas yra mechanine deze. automobilis tikrai nebutu toks bukas, manau, net ji butu galima salyginai vadinti dinamisku. negi vokieciai maste, kad 350td bus tik isimtinai taxi arba viesbuciu ir t.t. automobilis, kuris autostrada matys tik su retomis isimtimis? is kitos puses jo kuro sanaudos mieste irgi nekuklios 10-12l, tai jau tikrai nemazai. su mechanine deze, nesportuojant mieste kuro sanaudos butu jauciu max 9l. tai tiek apie automobili, kurio tikrai nepirksiu :) taip 3,5td variklis su bedomis, bet gali butu, kad visos tos jo bedos yra salygotos sito nesekmingo APD ir variklio derinio. motoras realiai uzvaikomas... |
ta masina sukurta manau negalvojant apie kuro sanaudas smarkiai, nes tais laikais bankai paskolu nedalindavo, ir tokias masinas pirkdavo tik rimti zmones , kuriems nerupejo kuro sanaudos.
|
matot, cia ne ta prasme, kad kuro sanaudos dideles, o ta prasme, kad su didelemis kuro sanaudomis tai absoliuciai bukas automobilis. bukas S, tiesiog nesolidu. 3,2L, nekalbu apie didesnius benzininius variklius yra tikrai normaliai dinamiskas automobilis.
imkim tarkim 124 2.0d, jis visiskai bukas, bet mes turime 6-7l mieste, jei ramiai vazineji. o cia 12l/100km ir jausmas kaip su 2.0d... nzn man tai nepriimtina. be to cia S klase, nori nenori, jis turi vaziuoti ir gazo pedalas cia turi buti ne tik del grozio :) |
turetu bobute kiausius, butu diedukas... :) kaip buvo taip buvo ir yra kaip yra :D
norit eksperimentuoti - dekit mechanine deze ir matysit kas bus... :D |
manau MB gamintojai patys suprato savo klaida, ir w220 eina su 3.2 ir 4.0 cdi motorais :)
|
Citata:
|
tai parasyk daimleriui laiska, paaiskink jiems kad ju inzinieriai - locheliai, nes nesugebejo teisingai parinkti dezes sitam varikliui, o tu - apd guru, nes turejai apd servisa.
Citata:
|
Citata:
|
Teko pavaziuot su S350 dizeliniu, istikruju kiek vangokas, bet tai nereikia tiketis kazkokio verzlumo is silpniausio variklio w140 gamoje. S300 kitas reikalas :)
|
masina kuriems visiskai, visiskai neaktuali trauka, ir turi kantrybes pamazu plaukti mieste, uzmiestyje.
turejau 124 200D ir poto dairiausi S350, nu skirtumo jokio, nekilo ranka nuo to pacio prie to pacio pereit, abu nevaziuoja |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 07:58. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.