![]() |
Dujomis varomi serijiniai MB modeliai
na, praeitoje temoje tikrai nutolome nuo pagrindinio klausimo, tuo labiau ji yra uzdaryta, todel pradedu nauja tema apie Mercedes-Benz automobilius, kurie is gamyklos isvaziuoja jau varomi dujomis :)
Citata:
taciau pries pateikiant "faktus" reiketu pasitikslinti ar jie tikrai yra teisingi Mercedes-Benz Sprinter 214 LPG tai pirmos kartos sprinteris su M111 2.3l benzininiu varikliu i kuri dar gamykloje buvo montuojama BRC tiesioginio ipurskimo duju iranga. placiau cia Mercedes-Benz Sprinter 214 NGT tas pats sprinteris su gamykline gamtiniu duju iranga placiau cia ir cia. Mercedes-Benz Sprinter 316 NGT antros kartos sprinteris. jau pristatytas ir pasirodys prekyboje dar siu metu pradzioje. Mercedes-Benz E200 NGT buvo pristatytas dar 2003 metais. paleistas i serijine gamyba jau 2004 metu kovo menesi. tai 1.8l kompresorinis variklis su gamykline gamtiniu duju iranga. placiau cia ir cia. Mercedes-Benz B170 NGT jau pristatytas ir pasirodo prekyboje jau siu metu birzeli informacijos saltinis Mercedes-Benz Econic NGT pristatyas dar 2003 metais, gaminamas nuo 2005 metu. specialios paskirties sunkvezimis ant kurio platformos gaminami siuksliaveziai, benzoveziai ir t.t. (279 a.g. ir 1000 nm sukimo momentas) placiau cia ir cia. Mercedes-Benz Econic NGT Semitrailer Tractor taip vadinama "fura". skirtas kroviniu pervezimams ne itin ilgais marsrutais. placiau cia ir cia. na gal toliau nebetesiu to saraso, bet pazymesiu kad dar Mercedes-Benz gamina keleta dujomis varomu keleiviniu autobusu modeliu. ivairiu gamintoju dujomis varomu automobiliu (ir ne tik automobiliu) sarasa galite pasiziureti cia. jau aisku kad artimiausioje ateityje atsiras vis daugiau dujomis varomu automobiliu modeliu. tuo uzsiima te tik daimleris. ir faktas kad jie konkuruos ne tik su benzininiais, bet ir su dyzeliniais varikliais, nes turi tikrai daug pranasumu: pigesnis vaziavimas, ekologiskumas, tylesnis darbas palyginus su dyzeliais (kas yra ypac aktualu sunkvezimiams, nes vakaruose ir ne tik ivaziavimas i daugeli zonu jiems yra uzdraustas butent del ju keliamo triuksmo), benzininio variklio rodikliai bei senkantys naftos istekliai. Citata:
ir pabaigai citata is mersedeso brosiuros skirtos "The European Road Transport Show 2007" parodai: Mercedes-Benz is the only car manufacturer in the world capable of providing cars, vans and buses with natural gas power direct from the factory. |
Man Patiko :)
|
:unreal: hm.. ar teisingai supratau, pats mersas is gamyklos isleidzia jau su duju iranga??
|
Sprinter buvo su suskystintomis dujomis(LPG),bet visi kiti-ne su Lietuvoje naudojamomis dujomis ir sistemomis...t.y.ne su LPG iranga...o su CNG iranga,kuri kaip diena nuo nakties skiriasi nuo musuose naudojamos LPG sistemos...CNG automobiliu dujomis pas mus NEUZPILDYSI...Plius variklio suspaudimo laipsnis skiriasi nuo benzininio,kitokia uzdegimo sistema ir t.t.Kiek atsimenu,Sprinter buvo skirtas ne europos rinkai,jei klystu pataisykite...be to Sprinter jau yra komercinis transportas,skirtas verslui,o ne lengvasis automobilis skirtas asmeniniui naudojimui...,nes itariu tuoj pradesime diskutuoti apie Actrosus,Unimogus...:xx:
For NOVA: pasidomek kuo skiriasi LPG ir CNG...suprantu,kad esi duju salininkas...nieko asmenisko,bet kiekvienas renkasi PATS su kokiu kuru,kokia auto vazinetis...nors mano nuomone-nereikia is auto daryti grilio desrelems kepti...:xx: Del teisybes:virtuveje kitokios dujos,nei i automobilius. |
Citata:
galima gincytis, galima nesutarti, bet yra ribos vieni kitu atzvilgiu. (toks pasakymas kaip tam ar kitam nariui cia ne vieta yra netoliaruojamas) saunu kad atidarei nauja tema, tikesimes malonios diskusijos :taip: |
CHA CHA CHA :))
Visdar mb niekad neleis automobiliu su dujom i gamyba? Visdar dujos "nerimtiems vyrams" ? (atsiprasau, nesusilaikiau) As juk sakiau kad mb nera kazkokia isskirtine marke kuriai butu nusispjaut i automobiliu rinka, naujoves ir panasiai;) Beje, tiksliai nepamenu kuriose, bet poroje is mazuju valstybiu (berods vatikane ir dar kazkur) del nezmonisko smogo salyje (kuris sukeliamas automobiliu) salyje draudziama eksplotuoti automobilius neturincius duju irangos :). Na turistams galbut tai negalioja, sito tiksliai pasakyt negaliu, todel tokiose salyse gamintojai arba negali pardavinet automobiliu, arba turi juos pardavinet su duju iranga. Tarpkitko cia kazkas kur sake kad cng tai ne lpg, tai tiesa cng yra suspaustos naturalios dujos, o lpg suskystintos dujos. CNG taippat laikomos talpose kuriose spaudimas siekia iki200 atm, kai lpg iki ~10. taciau lpg isskiria daugiau galios detonavimo metu, todel yra efektyvesnes, bet ir keleta kartu brangesnes nei CNG. Kad cng reikalingas didesnis suspaudimo laipsnis irgi tiesa, teko girdet, kad cng sistemas deda i kiek modifikuotus dyzelinius automobilius. na kaip ten bebutu, dujos yra dujos ;) |
vatikane ir dar keliose valstybese gamtines ir suskystintas dujas naudoja tik komercinis ir keleivinis transportas, o del paprastu mirtinguju - nera privaloma, kadangi pabijota, kad padidins rizika gaisru bei zuciu ir beje visa tai del EKOLOGIJOS ;)
|
Citata:
taip, degaliniu lietuvoje kolkas nera, taciau ju atsiradimas tai tik laiko klausimas. jau vasara vilniuje prades veikti pirma gamtinemis dujomis prekiaujanti degaline. ir aisku laikui begant ju atsiras dar daugiau. bet nieko baisaus - pries ~13 metu vilniuje buvo tik dvi suskystintu duju degalines, taciau tai netrukde mums vazineti pigiau ;) taip, iranga skiriasi, bet variklis naudojamas benzininis. tai skelbia ir patys mercedes-benz. cia kaip dar viena privaluma kaip tik galima pazymeti tai kad automobilyje yra dvi kuro sistemos - benzinino ir duju. beje su dujomis E200 NGT isibegeja iki 100 vos 0.1 sekunde leciau nei vaziuojant su benzu. Hamann teisingai paminejo kad yra galimybe naudoti gamtines dujas ir dyzeliniuose varikliuose. kaip tik beieskodamas informacijos sia tema skaiciau straipsni apie keleta firmu bendradarbiaujanciu su daimleriu modernizuojant mercedes-benz dyzelinius variklius. sprinteris buvo skirtas europos rinkai ir sulauke ypac didelio demesio didziojoje britanijoje. cia jo uzsimane pagrindines greitojo pasto bendroves, tokios kaip ups, dhl ir pan. juos sudomino ne tik mazesnes islaidos kurui, bet ir mazesni transporto mokesciai naudojant dujomis varomus automobilius. tarp kitko tai kad dujos naudojamos komerciniame transporte tik dar karta pasako apie ekonomiskuma. zinau kuom skiriasi LPG nuo CNG ir LNG, domejausi :) ir beje vienas is LPG gavimo budu yra ju atskirimas nuo gamtiniu duju ;) virtuveje naudojamos butent gamtines dujos o ne naftines (LGP), tad mercedes-benz nuomone nesutampa su nuomone kad "dujos - virtuvei" :) |
Citata:
ten ir apie variklius, ir apie sauguma, ir apie ekonomiskuma. Citata:
o paskutine pastraipa tai isvis nudziugino - 100 km uz ~10lt :1: |
hm... ekologija yra gerai, as irgi uz gryna ora, sveika aplinka ir siuksles rusiuoju, ir pakeliu numesta siuksle, ir t.t., tai nekainuoja, bet idomu - kiek duju salininku ir ekologijos entuziastu liktu, jei duju kaina susiligintu su kitu kuru kainomis? ;) kaip zinia, tai atsitinka, jeigu paklausa pradeda dideti.
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 07:42. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.