MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   W210 (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=201)
-   -   W210 ar daromas priekyje ir gale ratu suvedimas ir isvertimas? (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=3020)

sidabrinis 2009-11-18 16:38

W210 ar daromas priekyje ir gale ratu suvedimas ir isvertimas?
 
ar priekinei vazuioklei yra daromas suvertimas. esu girdejes kad nesidaro 210 mersui

nissen29 2009-11-18 18:57

Citata:

Pradžioje rašė sidabrinis (Post 48825)
ar priekinei vazuioklei yra daromas suvertimas. esu girdejes kad nesidaro 210 mersui

suvertimas ar suvedimas? :wacko:

yamato 2009-11-18 19:00

o gal dar ir isvirtimas? priekiui turi darytis tiek suvedimas, tiek isvirtimas... gale greiciausiai nesidaro isvirtimas, bet suvedimas turi darytis... :wave:

andrius.g 2009-11-18 19:26

Daromas priekyje tiek suvedimas tiek isvirtimas spec. varztu pagalba, bet jie te pakoreguoja labai nedaug tiksliai neatsimenu berods po 3+ arba 3- mm
man asmeniskai tu 3 mm neuzteko reikejo apie 1 cm kad ratai atsistotu i proto ribas (tai yra negrauztu priekiniu padangu vidiniu pusiu) tai as didinau skyles tik tada padare ratu isvirtima, gale isvirtimas nesidaro tik suvedima galima pakuoreguoti. Galiniai mano ir buvo suvirte tai dariau spec. ivores ir spec reguliuojama varzta tik taip man pavyko pastatyti savo auto ratus i vieta. P.s. pries tuos darbus vaziuokle buvo tikrinta nevienam servise ir ju isvada buvo, kad viskas gerai cia atseit mersu liga.

vaiduska 2009-11-18 20:01

darosi,bet ne lol juos padaryti sekmes:vairuot:

mikis 2009-11-18 22:01

gal galim smulkiau? pats darei? uzsisakinejai kokias detales?

Citata:

Pradžioje rašė andrius.g (Post 48838)
Galiniai mano ir buvo suvirte tai dariau spec. ivores ir spec reguliuojama varzta tik taip man pavyko pastatyti savo auto ratus i vieta.


andrius.g 2009-11-19 08:37

Nuemus galini rata matosi tokios traukes nezinau kaip jos ten vadinasi viena reguliuojama originaliai darant galiniu ratu suvedima spec. varzto pagalba ji stovi daugiau isiilgai auto, kita skersai auto jau nereguliuojama. Ta kur skersai vienas galas vienu varztu prisuktas prie remo ar kebulo, o kitas prie rato kelmo, tai va isemiau ta trauke ispresavau viena ivore kuri jungias su rato kelmu nupirkau nauja ta ivore lyg 18 Lt kainavo ir veziau pas tekintoja jis tos ivores centrine skyle is didino iki max. leistinos ribos. Tai va turim nauja ivore su didesne skyle presuojam ivore atgal i trauke.Darom toki spec. varzta kuri idejus ir ji sukant trauke stovi savo vietoj o rato kelmo isvirtimas regulojasi tam tikrose ribuose as pasiekiau iki 1 laipsnio su trupuciu tai yra virs 1 cm galiu rata vartyti. Pastatai kaip reikia ir uzverzi. Nezinau ar supras kas ka as cia norejau pasakyti.

virgis111 2011-06-21 19:50

Mano mersui tos pačios bėdos. Ir dar viena - skuta galines padangas, ypac jei pakrautas. Ar po teisingo išvirtimo nustatymo mersas galinių padangų neskuta? Silberyje pasakė, kad pirmoje eilėje reikia kelti priekį, kad galinių padangų neskustų. Mano merso priekis sužemintas dėl to ratai kliši. Nežinau ką daryti - ar keisti spyruokles ar bandyti kitais būdais išvirtimą sutvarkyti. Suvedimas yra geras.


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:29.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.