![]() |
Ar verta keisti 2005 MB C320 i 2004 MB S320CDI?
Situacija ta, jog siuo metu pradejau be galo daug vazineti + norisi didesnio automobilio, tad pradejau ieskotis naujo zaislo. Turiu praktiskai idealaus stovio 2005 MB C320 sedana amerikona (sport avantgarde komplektaciju), siulo keisti i 2004 MB S320 dyzeli, realiai ryt tik leksiu apziureti, bet pasak pardavejo idealus stovis taip pat, keicia tik del to, jog nori zmona mazesnio auto.
Ziuriu gan skeptiskai, gal kas susidures gali pakomentuoti, ar verta? Taip pat klausimas, kuri automobili jeigu ka butu paprasciau parduoti? kiek ziurinejau skelbimus, kainos daug maz panasios. |
Citata:
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
aj su jumis neimanoma gincytis,vistiek jus teisi :xx:
|
Citata:
Taciau iskarto siulau tikrintis tokius dalykus, is patirties galiu pasakyt, nuodugniai purtyk vaziuokle, oro paemima, turbina, hidrauline pakaba ir amortikus, tai pagrindas, sitie malonumai kainuoja tukstanciais vienas amortizatorius su hidraulika berods kainuoja nuo 2000-4000 Lt. Taip pat pasitikrink kokio stovio automobilio diskai, jei jau nudeveti ar isdauzyti ivertink kad greitu metu gali reiketi keisti o ju kainos gana nemazos, o remonas t.y. keitimas labai nepigus ir gana ilgai uztrunka. Ir beabejo kas be ko visa kita taip pat nepamirsk pasiziuret ir elektroninka ir geometrija masinos :) Taip pat, kuro sanaudos mieste ne maziau 11 litru :) Sekmes tau;) |
Dekoju irr02 uz nuomone :) Del kainos tik, kad verte yra daug maz vienoda :) Pries ~2-3 savaites tokia pat cske, tik sidabrine, uz 12,6 eur pardave. O del kitu dalyku, tai atrodo daug logisku ir naudingu argumentu pasakei..
Ir siaip nebe pirma karta man W220 siulo.. Pries tai BMW kai pardavinejau (e46), irgi w220 bande ikisti man :D |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 11:13. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.