![]() |
Gal kas susidures su 2.0 Kompresoriumi (120kw) CLK
naujesnis variklis ejo nuo 2000 ar 01 6 pavaros ir 2.0 K (163ag) kaip eksploatuojasi, kaip kuro sanaudos, gal geriau ziuret 2.3K :-)
|
mano akimis geriau variklis is vis be turbinos, bet didesne kubatura, na bet daug kas manau nesutiks :)
|
120kW? Buvo ir tokiu? Ar 141kW? :confused:
Viskas aisku, jau apsisvieciau :) |
Citata:
|
Citata:
|
taip, tomski, tiesa pasakius apie draudima visai nepaglvojau :) teisingai, juk LT nuo kubaturos skaiciuoja. na mersinis 3 atmosferikas, tikrai netraukia prasciau nei 2l kompresorius, be to atmosferiko trauka tolygesne. man asmeniskai nepatinka, kai turi zaist su gazu, kad "valdytum" turbina.
|
na kiekvienam savo, man asmeniskai labiau patinka kai nuo kokiu 200rpm pradeda pusti nesveikai :) lygiai tas pat ir su turbo dyzeliais
|
tomski, siulaikiniuose dyzeliuose to velavimo efekto nera. tiksliau beveik nera. del to yra statoma kompresorius su kintama turbinos geometrija, zodziu isvengiama to efekto, kad masina buka, o pasiekius tam tikrus sukius rauna kaip isprotejusi :) na bet cia comonreiluose tokios turbinos montuojamos, mes dar senukais vazinejame :)
|
galbut CDI motoruose taip ir yra, nezinau, bet kai vazineju su tevo Ford mondeo, su passatu B5 vazinejau, kad ir su A6, netgi ir su bmw e39 2.5tds, man tai kaifas yra kai jauti kad masina pradeda vaziuot :) bet sakau, kiekvienam savo, vienam tas patinka, kitam ne. man patinka
|
nepainiokit kompresoriaus su turbina, atmosferinis ne visada privalumas lyginant kompresorini, pagal kuro sanaudas tai jau tikrai :)
ziuriu cia toki clk su 2.0K damai, bo uzkniso jau vazinet prikurinet dyzeliuka (ir dar visa kiaura, nuo kauno iki vln nuvaziavus masina neprisyla ) :-) ps. irr-tavo pasiulymas brangus + chromas tai man nelimpa..:-) |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 05:48. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.