![]() |
Ka reiskia E ir S raides automatinei dezei?
ka reiskai konkreciai E ir S raides automatinei dezei?kiek girdejes tai ekonomy ir standart,bet kaip ju skirtumas metant pavaras?
|
Citata:
|
as tai kaip tik girdejes kad E - ekonomiskas, o S - sportinis rezimas. Nzn kaip yra 100%.
|
Citata:
Citata:
|
nu o man kazkaip su S maloniau vaziuot :) kazkaip su E rezimu ilgiau galvoja jei nori koki lenkimo manevra atlikt :) manau kuro sanaudos tai tik simboliskai turetu skirtis :) o ka reiskai raide B pas 5ltr?paskaityciau pats bet neturiu kur,ieskojau google neradau :(
|
tai o prie kokiu mazdaug apsuku su S pas tave persijungia begiai? jei su E reikia staigiai saut, reikia gaza i dugna iki kick-down'o paspaust ir bus tas pats S :)
del B nezinau :) |
o, ijungus "B" pradedama vaziuoti nuo pirmo begio
|
tai su B tipo cia jau startuojant reikalingas :) del apsuku nepastebejau kada persimeta,plius ne visada vienodai,priklauso ir nuo pedalo paspaudimo.Nu o del kick down tai mieste ne visada panaudosi :) O su S padetim kazkaip jis greiciau reaguoja i akseleratoriu :)
|
o kokios sanaudos su E/S ?
|
W - skirtas ziemos arba normaliam vaziavimui, svelniai permetineja begius, neleidzia ratams praslisti tarp begiu persijungimo. spaudziant iki dugno - begius meta ties 3500 apsisukimu (aisku, 5 pavara jau iki raudonos zonos)
S - skirtas "astresniem" pojuciam, staigiau ir astriau meto begius - greiciau reaguoja i akseleratoriaus paspaudima. spaudziant iki dugno - begius meta ties raudonos zonos pradzia. ir W, ir S ramiai startuojant, pradeda 2 begiu. staigiau spaudziant - ant abieju rezimu isijungia 1 begis. jei normaliai vazineji, kuro sanaudos beveik nesiskyria. astriau vazinejant - apie 1,5-2 ltr./100 km. (cia rasau apie dyzelini 4aki). |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 11:33. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.