![]() |
Iskraudineja akumuliatoriu, ka daryt?
tai va per dvi paras sausai iskrauna akumuliatoriu. zinau kad reikia kazkaip matuoti atskirai po viena saugikli, bet gal kas gali papasakot kaip tai daryti tiksliau, ka matuoti? varza?
|
ka padarei kad pradejo iskrovineti? as nauja mage nusipirkes buvau apline, kol silti orai buvo nesijaute to iskrovimo :) biski saltukas dave ir per dvi paras akumo nera.. :) nuveziau pas elektrika, sako mage iskrauna, nes pajungiau tiesiogiai, tai perjunge ant pirmos padeties, kada langus galiu reguliuti tada ir mage groja :)
Citata:
|
koks modelis kokiu metu. turi tik multimetra ar ir amperu zirkles turi?
124 atjungi akuma, ir pajungi multimetra kad matuotu amperus ant pliuso aisku. isjunges degima ir uzdares spynas isconizuoji kad masina uzdaryta,bei uzspaudi duru atidarymo migtuka lauki kol sviesos uzges. tada trauki po viena saugikli ir ziuri kiek nukrenta, surades saugikli kuris daugiausiai ima,ziuri kam jis priklauso ir kokias jungtis apsaugo, tada zinosi koks mazgas naudoja srove. pas w210 ir toliau, truputi sunkiau,akuma reikia atjungti taip kad kompams visiskai nebutu nutrauktas matavimas, tada nuo akumu eina pliusiniai laidai i paskirstytuvus,ir su ampero ziklem matuoji kokiu laidu iseina srove, taip suzinai kuriuos saugiklius reikia tikrinti. surades matuoji ant saugikliu sroves nukritima (pamazejima skirtuma= nepykstam nezinau kaip lietuviskai vadinasi) ir pagal lentele gali paziureti kiek amperu ima,eisku reiktu lenteles nes turesi ieskoti kiekvieno mazgo galia, ja zinant gali pagal formule I= U/R matavimo vienetais butu ( A=V/Ohm) "zenkliukas / reiskia dalinti" bet varza matuoti negalesi,nes akumas pajungtas ir matuojant darysi klaidas ir nerasi... lengviausias budas,tiesiog ziureti kuris saugiklis daugiausiai ima,ir ji istraukti keliom dienom ir tada ziureti ar issikrauna akumas. nu vyrai tikiuosi kas nors ka nors suprato :xx: |
nieko nepadariau, toki nusipirkau. negi magas be snukio gali imti srove? kazkaip neitiketina. debesy tai centrinis biskeli valgydavo, bet atjungus ji nuo signalizacijos, kad rakintu tik raktu. viskas susitvarke
modelis bimbelis e34. zirkliu neturiu, turiu tik multimetra. kaip su juo amperus matuoti? itampa, varza, kontakta zinau kaip, o kaip srove? |
patikek eme kaip matai :) galvojau vesti mage atgal nes nesenai pasijemiau bet galvoju kad jei padare ant to, tai galvos neskaudes kai masina isjungta.
o del amperu tai ant testerio yra toks "10A" ant jo nustatai ir ziuri jei gerai atsimenu turi buti 1, 1.2 norma skaitosi ijungus signalke biski palauk kol ji isijungs normaliai ir tada tikrink, bet jei sakai kad cia cetrinis pas tave ;) tai problemos kaip ir nebera Citata:
|
as tiesiai pajunges alpine, veikia be jokiu raktu, bet kada gali jungt, tai neiskraudineja.
|
nu pas mane buvo pries tai pioonnerius kuri stumdau ;) irgi be jokiu problemu buvo, o sitas alpine ima ir tikrai daug, 2.4, 2.8 buvo
Citata:
|
man tai atrodo kad pas mane LEDai iskraudineja :)
|
Citata:
cia isvertus dienos sviesa? |
salono apsvietimas, vietoj geltonu, visur ledus sudejau. salone ir duru apacioj.
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 11:30. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.