![]() |
CLK kompressor chiptuning.
Tai va, uzmaciau nete toki saituka kur raso, kad ir kompresorinius mb galima cipuot, pasiekiant neblogu rezultatu. http://www.chiptuning.lt/index.php?a...1&viewAuto=300
Bet kitam saite radau ir ne kokiu atsiliepimu. http://www.vimota.lt/forum/viewtopic.php?f=7&t=642 Kokia jusu nuomone? Kaip varikliai laiko po tu chipavimu? |
Citata:
|
Idomiai tie chipuotojai skelbia didesne galia su mazesnem sanaudom. Lyg didesni protai butu uz gamyklos inzinierius.
|
Kiekvienas gamintojas yra palikes tam tikra galios rezerva varikliuose. kompiuteriai ir valdymo blokai yra suprogramuojami taip, kad variklis dirbtu ne optimaliai. siandieniniai specai sugeba "cipuodami" tuos apribojimus apeiti.
jie is savo tribunu saukia "padidinsime variklio galia ir sumazinsime kuro sanaudas" taciau yra ir kita medalio puse. po tokio patobulinimo variklis visada dirbs ties savo galimybiu riba kas nelabai gerai inzinieriu, kurie kure ir testavo tuos variklius nuomone. (Bet ar tai svarbu, juk auksarankiai visada gudresni uz tuos kvailus moksliukus kuriancius variklius.) taciau yra ir kitu variantu. tarkim modeliai kurie buvo skirti ekologija mylincioms salims. jie yra elektroniskai apribojami, vartoja maziau kuro, turi maziau galios, nors variklis niekuo neskiria nuo galingesniu versiju. taciau jau ne vienas pasimoke, kad pacipavus toki varikli staiga ima ir kasnors subyra. tai turbina, tai greiciu deze neatlaiko perkrovu. |
Citata:
Shvogerio Touaregas buvo prachipuotas,pravazhiavo 230000km. tas kuris nupirko,berods dar vazhineja. Pirko nauja ir per ta laika ,kol nuvazhiavo tuos kilometrus niekad niekas nebuvo sugede,pats dazhnai vazhinejau,tai galiu garantuoti :) Nors asmenishkai ash,savo mashinos tikriausiai nechipuochiau. |
o as noreciau ka nors panasausi isidet, nors ismeginimui :-)
http://www.dropshots.com/photos/1709...707/130400.jpg http://www.dropshots.com/photos/1709...707/084856.jpg http://www.dropshots.com/photos/1709...707/084929.jpg |
teoriskai tikrai galima didinant galia mazinti kuro sanaudas. ta prasme grafika tikrai iseis nubraizyst ir beje, jis bus matematiskai teisingas. kitas dalykas realybe :) per daug niuansu mano akimis. kazkuriuo rezimu dirbant variklis tikrai tures daugiau galios ir naudos maziau kuro. bet visumoje jis dirbs maziau ekonomiskai, fizikos neapgausi. zodziu, arba galia arba ekonomija. :)
|
Citata:
http://shop.kleemann.dk/shop/boost-kit-for-317p.html Tik kaina didoka :) |
as tai uz cipavimus ir galios kelimus, ir neidomu man tie nelaikymai ir kuro sanaudos :xx:
saviski 124 pareguliavau, tai eme 20l benzo, bet trauke gerai :) draugo tds pareguliavom tai apsukas ima kaip benzinas, startuojant ratus uzsuka, tik dabar automatas pradejo durniuot :) as manau kad trauka atperka visus kitus niuansus :xx: |
prikelei is lavonu mano smalsuma :bounce: idomu ka galima pas tds pareguliuoti. :blush:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 07:28. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.