![]() |
Stabdžių skysčio keitimas
Sveiki visi,
Jau ne kartą užtikau rekomendacijas pasikeist kartais stabdžių skystį. Tai pamąsčiau kad gal visai išeitų į naudą. Tik va niuansus išsiaiškint noriu. Ten sakykim nuo visų suportų atsuku vamzdelius tada neišbėgs tas skystis pilnai, ten gal reiktų maigyt pedalą. Nelabai įsivaizduoju to etapo. O paskui kaip su pripylimu? Reiktų pilt gal dar neužsukus vamzdelių, kad nereiktų orint ilgai? Ir dar kiek maždaug laiko tas visas darbas užtrunka? :) :aciu: |
servise turim įrangą tokiai procedūrai atlikti:
ant stabdžių skysčio rezervuario sukasi toks dangtukas su šlangute į rezervuarą su nauju stabdžių skysčiu, pajungiamas oras (2bar max) ir atsukami orinimo vamzdukai, ant jų užmaunamos skaidrios šlangutės, kad matyti, ar dar bėga senas skystis, ar jau naujas, ir bėga į kokią nors talpą, atsukama pirmiausia priekyje, tada gale :) visa procedūra trunka 30-45min :wave: |
O tai kiek servise pareikalaujat už tokį malonumą? Gal neapsimoka pačiam vargt. :)
|
tiksliai dabar nepasakysiu, bet nuo 50 iki 100lt, kiek pamenu, jau su stabdžių skysčiu ir panašiai ;)
|
Aiškuma. Norėtųsi pačiam pasidaryt, tik kažin ar neišeis dvi dienos darbo ir sugadinti nervai. :D
|
stabdziu skystis keiciamas kas du metus, kaip yamato minejo yra tam yranga, bet pradedama visada nuo toliausio rato, t.y. gale desinis, poto gale kairiji, priekini desineje, ir paskutini priekini kaireje. iskyrus SBC cia jau su kompu reikia daryti. ir kompas rodo kada kuri ventili atlaisvinti.
nei is sio nei is to atleisvnus ventili, skystis purskia 100Bar spaudimu, tai kad labai greitai isstustes bakelis, geriau paciam nesikeitineti :xx: |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 21:09. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.