![]() |
W124 reduktoriaus riebokšlių keitimas
Kadangi mano S124 reduktorius nutarė išleist tepalą per riebokšlius, tai reikėjo ką nors suburt:) Šis keitimo metodas turėti tikti visiems reduktoriams, pavyzdyje bus didysis reduktorius, kurio perdavimas 3,07:)
Kaltininkas http://i278.photobucket.com/albums/k...s/102_0460.jpg Jums reikės: Riebokšliai (didelis dėkui DTM:aciu::)), nutariau dėti originalus http://i278.photobucket.com/albums/k...s/102_0453.jpg Alyva, reikia 1,1l http://i278.photobucket.com/albums/k...s/102_0455.jpg Garažas su įrankiais:) Dėžė šalto alaus nervams raminti ( aš pats mieliau vartojau sultis:xx:) Pradedam nuo reduktoriaus nuėmimo ir pusašių atjungimo. Daug bėdų nekils, gal tik reduktorių laikantys varžta sunkiai pasiduos atsukimui:) Nuimtą reduktorių nuvalykit, kad nuėmus dangtelį neprikristų į vidų ko nereikia:) http://i278.photobucket.com/albums/k...s/102_0457.jpg Nusukame varžtus ir mus pasitinka toks vaizdas: http://i278.photobucket.com/albums/k...s/102_0461.jpg Dabar norint prieiti prie riebokšlių reikės nuimti šoninius flanšus http://i278.photobucket.com/albums/k...s/102_0465.jpg Norint juos atjungti rekės ištrauktį šį žiedelį http://i278.photobucket.com/albums/k...s/102_0464.jpg Iš čia ( reikės padaryti abiems pusėms) http://i278.photobucket.com/albums/k...s/ziedelis.jpg Žiedelių nepamesti! Nuėmus flanšus vaizdas bus toks: http://i278.photobucket.com/albums/k...s/102_0467.jpg Jau matosi pats riebokšlis, ji nuėmiau užkišęs mažą kaltuką ir palenkiau gerokai:xx: http://i278.photobucket.com/albums/k...s/salnikas.jpg Vaizdas išėmus riebokšlį: http://i278.photobucket.com/albums/k...s/102_0469.jpg Toliau bus sunkioji dalis — įstatymas į vietą:) Esmė tame, kad jį geriau būtų įpresuoti į vietą. Aišku mes dirbome akmens amžiaus principu ir įkalėmė jį į vietą:D Norint įkalti jį į vietą reikės senos greičių dėžės, mes naudojom 4 bėgių mechaniką iš W201:D Išardžius dėžę velenus galima naudoti ir guolių bei riebkšlių perkalimui:D Kalti reikia taip,kad visas apskrtimas lįstų vienodai, žodžiu, kalti švelniai ir ratu Šioje nuotraukoje matysis riebokšlis ir cilindriukas naudojamas kalimui centruoti (riebokšlis apačioje) : http://i278.photobucket.com/albums/k...s/102_0472.jpg O čia jau matomas kalimo procesas (naudojamas velenas:)) http://i278.photobucket.com/albums/k...s/102_0474.jpg Įkaltas riebokšlis: http://i278.photobucket.com/albums/k...s/102_0473.jpg Paskui viską surenkate atbuline tvarka:) P.S. purvinas vietas ploviau benzinu, jums irgi patarčiau tai padaryti. O dedant dangtelį į vietą reikės užtepti sandariklio Jei kas neaišku, klauskite,komentuokite:) |
Good Work :good::good::good::good:
|
Dbr jau zinosiu kaip pakeisti reduktoriaus guolius :D
|
Pagarba (y)
|
Dekui didelis :aciu: ,dabar zhinosiu nuo ko pradeti. Kiek suprantu tai ten nera nieko,kas ishsiderintu ir po to reiktu vel suderinti ? Nes chia man pripasakojo visokiu nesamoniu...
O to priekinio,kardano riebokshlio nekeitei ? |
puikus ir aiskus paaishkinimas 10 balu
|
db metames Edgiui ant vitaminu "Marsietis" :D :good:
|
Ten tik paskui reikia gerai dantracius suleist nes po to negerai bus. O taip tai nera sudetingas darbas.
|
saunuolis-viskas issamiai ir aiskiai ir dar su nuotraukomis.pagarba
|
Tai kaip ten su tuo riebokshliu priekiniu,kur kardanas jungiasi? Ar esat ,kas keites?
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 05:43. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.