![]() |
Noriu pirkti W202 dyzelinį su APD
Sveiki visi forumiečiai ir mersų mylėtojai,
Važinėju aš su w124 2,5D ir dabar sugalvojau žmonai nupirkti C klasės mersiuką. Galvoju apie w202 dyzeliuką su APD 93-96 metų gimimo. Dėl 2,2D motoro jau prisiskaičiau pakankamai apie siurblių bėdas tai tą variantą atmetu. Dabar klausimas žinovams: C200 ir C250 kaip jų dyzeliniai motoriukai ir kuro sistemos realiame mūsų gyvenime eksploatuojasi ir kaip ištvermingai dirba jų automatinės pavarų dėžės? Būsiu labai dėkingas už kokią nors informaciją O gal kas iš forumiečių netyčia turi man pasiūlyti parduodamą tokį auto iki 7000 lietuviškų? Atvykti pažiūrėti galiu į bet kurį Lietuvos miestą, o šiaip aš esu iš Panevėžio ir jei kas mano tel 861813242 |
Sweikas, na C200 varianta iskarto siulyciau atmesti, nes vistik su 75ag ir 130nm, vazineti niekam nelinkeciau :) O C250 jau zymiai rimtesnis reikalas, nors irgi nebus greitaeige auto, bet patvarumas jau pastarojo geresnis turetu but :) Idealiausias, greiciausias ir kogero patvariausias, mano nuomone, butu C250 Turbo-D nuo 95 metu pradetas gaminti, tai jeigu galimybes leistu surasti padorios bukles toki butu saunu. Na tik aisku jau kuro atzvilgiu sitas daugiau pasiims, bet ir vaziavimas kitas su juo. Paieskojus manau uz tavo kaina, butu galima rasti visai padoru varianta :) tik kaip jau minejau rinkciausi is abieju C250 variantu :) O del laikymo tam tikru daliu, aisku daugiausia priklausys nuo buvusiu seimininku ir ridos, bei kaip jis buwo priziuretas, todel nepagailek padaryti diagnostika kokiam rimtesneiam servise issirinktam modeliui, kad nereiktu pirkti kates maise :) sekmes.
|
Apžiūrėjau kokius 7 variantus ir labai nusivyliau, kad kalbant telefonu su savininkais buvo daugumoje mašinos apibūdinamos kaip idealios tik su keliomis rūdelėmis, o nuvažiavus į vietą tekdavo geriau apžiūrėjus pamatyti apgailėtinus "lavonus" su krūva defektų. mat reikalas tas, kad aš kažkada dirbau keletą metų mašinų remonto ir pardavimo srityje ir pats labai gerai išmanau automobilių techninę būklę. Panevėžio turguje esu nelabai pageidaujamas svečias, mat esu padėjęs ne vienam pažistamam išrinkti mašiną, tai ne vienas mašinų pardavėjas manęs nemėgsta, nes sugebu rasti paslėptų defektų dėl kurių nebuvo nupirktos mašinos iš jų.
Tačiau kol kas nenusimenu ir neprarandu vilties rasti man tinkamą variantą tik tiek kad visi parduodami automobiliai randasi dideliais atstumais nuo mano gyvenamos vietos |
Citata:
|
na tikiuosi kad pavyks rasti tokį variantą, kuriam rankas pridėjus padarysiu gerą mašiną, nes turiu ir garažą ir įrankius visapusiškam remontui ir rankos pasiilgę krapštymo. Tik teko pamatyti keletą modelių kur būtu dar verti dėmesio, bet per daug smulkmenų užkliūna, kurias davesti iki proto susidaro vėl nemaža papildoma investicija
|
šiaip ne taip radau variantą, kuris man dar itiko pagal mano kriterijus. 94 laidos c250 automatas, sidabrinis, elegance, el paketas, bet be kondicionieriaus. Kebulas šiek tiek korozijos židinių pagal perimetrą turi, bet dar ne taip baisus kokių jau pakankamai prisižiūrėjau. Skardos visos tiesios.
Pirminės apžiūros metu rasti defektai: Pasėdę galinės spyruoklės, kurias reiks keisti, skilęs deš pusės priekinio žibinto stiklas, neveikia liukas (matomai lūžusi viena kreipiančioji nes liuką kelia aukštyn tik vieną šoną) nulūžusi kapoto atidarymo rankenėlė, kartais užgesta apatinė kilometražo skaičių dalis spidometre, perdegę keletas el lempučių visoje mašinos apšvietimo grandinėje, salonas prašosi cheminio valymo, apsišlapiavęs vairo stiprintuvas (arba leidžia tepalą per ašies salniką, arba bakelio dangtelio tarpinė nesandari) ant laisvų apsukų variklio priekyje girdisi barškėjimas panašiai kaip kad būtų plastmasių barškėjimas kuris iš karto dingsta vos vos padidinus apsisukimų skaičių. Dar pionierių nudraskytos abi žvaigždės nuo kapotų, kas labai kenkia mašinos vaizdui. Juokauju Šiaip kuriasi ir važiuoja gan normaliai, pavaras jungia dėžė švelniai, pašalinių garsų iš važiuoklės nesigirdi. Mašina lietuvoje beveik 3 metai, idėtas naujas akumuliatorius, pakeisti visi tepalai ir filtrai pasak savininkės rudenį. Dėžėje tepalas švarus, degėsių kvapo nėra. Pagal salono nutrynimo požymius mašina neturėtų būti perkopusi pusės milijono ribos, nes tikėti spidometro parodymais neimanoma, nors rodo 280 su kažkiek. Prašo už jį galutinę kainą 6300 Lt Ką manote, kolegos? Kondicionierius man ne būtinybė, liuko bėdos visiems mersams būdingos (pas mane w124 irgi tas pats) spyruoklių komplekto kaina laužyne 100lt, faros stiklas 50lt ir visa kita ką dar reikia investuoti į smulkmenas ir kosmetiką, tai bendroje sumoje man dirbant pačiam gautūsi iki 500 lt papildoma investicija iki padorios mašinos būklės |
Citata:
|
Iskart atmesti C200 :) Pilnai uztenka paprastam vaziavimui. Ir rija mazai.Ir juokiu bedu!
Pats toki vairuoju! |
Situacija su Idaliumi tokia pati kaip su manimi. kai daug laiko esi praleides prie masinu, naturalu, kad matai daug daugiau nei eilinis zmogus, nereikia nei pakelejo, nei pravaziuot, uztenka apeit, atidiraryt kopota, perziuret salona ir matai begales defektu ar siaip kokiu uzmaskuotu nesamoniu. daug geriau nieko neismanyt, ramiau gyveni:)
|
kolegos, sutikime, kad mašinos be problemų būna tiktai naujos ir salone. O jei mašinai 10 ar 16 metų tai tų bėdų jos turi absoliučiai visos. Tik vienas bėdas mes sugebame užmaskuoti, o apie kitas nutylime.
Aš savu laiku 5 metus užsiiminėjau tuo, kad pirkdavau vien užmuštus ar sudaužytus dyzelinius auto, vienus atremontuodavau, kitus paleisdavau dalimis ir iš to labai gerai uždirbdavau, o kad žmonės yra daugumoje naivūs tai tą žinau. Kitas pamatęs murziną saloną jau lekia lauk, o kitas pamatęs kad viskas blizga perka net negalvodamas,nes ta mašina patiko jo žmonai, nors po tuo blizgesiu yra tikras lavonas suklijuotas ir makroflekso ir kito š. Aš sau niekada nesu pirkęs blizgančio ir silikonu kvepiančio automobilio. Man geriau purvinas, apsitepalavęs ir pritrupintu salonu. Tada matau kas kur ir kaip , o priešingu atveju lauk staigmenų ir niekada neklausau ką sako mašinų pardavėjai ar savininkai, nes visada išgirsi tai ką norėtum girdėti, o ne tai kas yra iš tikro. Kaip sakiau pats toje srityje gyvenęs, tai ko esu pirkėjams prišnekėjęs, tai gal velniai pragare po mirties greitai išvirs mane smalos katile be kankinimo. Dėl 2,0 variklio tai suprantu kad jis važiuoja, bet vėlgi yra kita medalio pusė, kad tokį paskui parduoti bus neimanoma kaip ir su 2,2 motoru. pats turėjau w124 su 2,0, turėjau su 3,0, o dabar 5 metus važinėju su 2,5 ir ant 2,0 l motoro niekada negrišiu, geriau litras ar du papildomai, bet važiuoji atsipūtęs |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 17:19. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.