skaniai pasijuokiau beskaitydamas :juokiasi:
Priekiniame rate stovi du KŪGINIAI guoliai. Kad jiems pakeisti jokio preso nereikia, o keitimas trunka max pusvalandį garažo sąlygomis. Tai visų pirma
Antra tie guoliai yra veržiami ir gink dieve negalima jų perveržti o ir klebančiais važinėti nepatartina. Procedūra yra tokia:
Nuimamas rato guolio dangtelis, atleidžiamas vidiniu šešiakampiu rakteliu varžtelis , kuris fiksuoja tokios pusapvalės formos veržlę ir šitą veržlę jei pagal teoriją tai priveržiame iki galo ir atleidžiame 90 laipsnių.Šiai veržlei paveržti labai patogu naudoti 32 dydžio raktą. Aišku užveržimas neturi būti iš jėgos. O jei praktiškai, tai veržlė yra paveržiama tiek, kad ratas suktūsi laisvai ir nebesijaustų rato klebėjimo. Gerai ratą pajudinus jei jausis labai silpnas rato klebėjimas tai viskas gerai. Šiai procedūrai atlikti nereikia net rato nuimti (jei ratlankiai skardiniai), o tik pakelti mašiną domkratu ir svarbiausia nesudaužyti guolio dangtelio kai jį nuiminėsi. Jei ratlankiai lieti, tai ratą nuimti teks tam kad nuimti dangtelį, o kad paskui tikrinti rato klibėjimą ir sukimosi laisvumą tai ratą teks vėl uždėti.
Man asmeniškai rato guolių paveržimui užtektų 10-15 min su pasirūkymu.
Paskui vėl užveržiame šešiakampiu rakteliu veržlės varžtą ir uždedame dangtelį
|