![]() |
Problemos su varikliu, pries beveik sustojant sutrukcioja
sveiki. beda tokia kad po kolektoriaus "tiuningo" (oro sklendziu isemimo is pacio kolektoriaus, jy taip pat praploviau, uzdejau sausa) atsirado salutinis poveikis - kiekviena karta stabdant nuo didesnio nei 30km/h greicio ir prie mazdaug 10km/h greicio nukrenta variklio apsukimai iki apie 550rpm ir po to pakyla iki apie 900rpm sitaip gaunasi sutrukciojimas - tymtelejimas. visa tai pradejo darytis kaip minejau po remonto per kury buvau atjunges visa kuro sistema (atsukines comanrail'a nuo purkstuku, ir siurbly nuo comanrail'o, taip pat kuro pasiltinima, kuro filtra, vairo stirintuvo bakely, EGR voztuva (jy nuemes isploviau, uzdejau sausa) ir termostata buvau nuemes. ar tai gali but tiesiog oro likuciai sistemoj? nuvaziuota daugiau nei 200km ir vis dar tas pats tai oras gal ir atkrenta? kas dar galetu but? auto - w210 2,2cdi 2000m automatas
|
pamegink autostradoje su isilusiu varikliu ir kick downu pravaziuoti iki 4-5 begio, jaigu pereis i avarini rezima, gali atgal deti sklendes :)
|
o kam tas sklendes isiminet?
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
tu turi CDI jie turi injektorius, mechaniskai neimanoma kad purkstukai leistu kura, o jaigu taip atsitiktu masina neuzsivestu. jie arba isviso nieko nepurskia arba visa kura leidzia atgal. vokietijoje galiu ant pirstu suskaiciuoti firmas kurios tvarko juos, nieko ten paprastom salygom nesutvarkysi, uztenka isrinkti surinkti ir jau nebeveiks normaliai. netgi nauju detaliu negausi. |
Citata:
|
Citata:
tai beda tame trukciojime ar vel meta duma? nepastebejai sutrukcijus meta duma? juodas dumas dyzeliui = perdaug kuro per mazai deguonies. kuro per daug temperaturos daviklis grybauja, perdidelis slegis (tik po chipo buna) oro mases matuoklis duoda blogus duomenis ir ipurskia per daug kuro. sitas bedas per 30 min nustatys gera diagnose. per mazai deguonies buna del sugedusio uzsirigusio ar stringancio egr voztuvo, uzsikimsusio oro filtro, blogo oro mases matuoklio parodymu (lyg ir minejau :xx: ) tavo atveju isimtu sklendziu, nes tada traukia per abi, kaip fizikoje zinoma itraukti tapati oro kieki sumazejus oro cirkuliacijai (judejimo krypciai) reikia daugiau laiko, o ant laisvu apsisukimu tu neturi jokio laiko. oro filtra gali issiimti pats, pamegini nepadejo, uzspaudi egr voztuvo slangutes ant uzgesinto ir salto variklio nepadejo tada ziuri kur daro diagnose. sekmes darbuose :) |
kiek mano zinios nesa tai slegis iki 1500 baru o an laisvu apsukimu tai apie 180-250 baru. sutrukciojus ismeta duma ir po to bisky dumina kol nepradedu vaziuot. dumas juodas tai vadinasi kaltas oro ir degalu santykis, kazkurio per daug o kito per mazai. pries mazdaug metus dare deagnostika ir sake kad y 3 cilindra varo degalus tai ar negaletu but toks bajeris kad visai nuduso purkstukas ir jis tiesiog per daug varo degalu? dar vienas dalykas- kartais tik uzkurus plaukioja apsukimai. sustojus (pvz prie sankryzos) apsukimai kaip ir norm bet kartais 10s intervalais nukrenta apsukimai ir sutrukcioja bet kai buna uzspaustas stabdis tai tik variklis sudreba ir dumu ismeta. o del egr tai jis yra tas vakuminis kur sukasi prie pacio kolektoriaus? tai jis pas mane buvo uzkerpejes taip kad nevaiksciojo. po isplovimo as jy pramankstinau (jegos reikejo gan nemazai). negalejau ko nors jame sulauzyt? visi (iskyrus pavaru dezes) filtrai pakeisti pries ziema
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 08:13. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.