![]() |
Pakaitinimo rėlė
susidomėjau tokiu dalyku: kai ryte ijungi degimą suveikia pakaitinimo rėlė ir užgesus lemputei kuriame mašiną. Niekas nesusimasto koks procesas vyksta toliau. Žinoma kad pakaitinimo lemputė tik signalizuoja kada užkurinėti variklį, tačiau pakaitinimo procesas tebevyksta ir starterio sukimo metu. Arba tą dalyką galima pastebėti kai ijungiame degimą ir laukiame - užgeso lemputė ir jei lauksime toliau tai panašiai po minutės sudirbs rėlė ir tada atsijungs pakaitinimo žvakės. Pavyzdžiui visoms mašinoms kurias aš turėjau būdavo kad pakaitinimo procesas automatiškai atsijungia vos užvedus variklį. Taip pat ir w124. Tačiau žmonos w202 būtent kol variklis visiškai šaltas užkūrus variklį pakaitinimas neatsijungia iš karto, o tik panašiai po minutės. Šiltam varikliui pakaitinimas išsijungia iškart kai užvedu variklį. Ar čia šitam modeliui toks dalykas turi būti ar durniuoja rėlė pakaitinimo?
Tą dalyką stebėti yra imanoma tik pajungus kontrolinę lemputę prie pakaitinimo žvakių laidų. |
as dizelinius tik sunkvezimius vairuoju ir patirties per daugiausiai su jais neturiu,bet kai vairavau berlingo,tai pakaitinimas issijungdavo vasara labai greit arba isvis neisijungdavo,o ziema pasuki degimo rakteli,palauki kelias sekundes,tada spirale ta uzgesdavo ant skydelio ir tada kuri-kai pakaitindavau tai kurdavosi is puse abaroto,o jai nekaitindavau tai reikdavo biski prasukti
|
Citata:
|
manau kad jos dirba kartu.kai dega lempute,tai ir jos veikia.kaip manau jos neveikia kai variklis veikia-jos reikalingos tik uzvesti varikli-neteigiu to,cia tik mano nuomone
|
Jei uzgesta tik uzvedus tai gali buti, kad fiskute yra nusimovusi ir todel tau taip ilgai kaista jos. O paziurek prie vandens pompos ten ta fiskute turetu buti. Na bent jau W124 tai yra.
|
DAbar jau daugumoje naujesniu auto pakaitinimo procesas vyksta ir po variklio uzvedimo. Pakaitinimo laikas uzvedus varikli priklauso nuo temperaturos: gali kaitinti viena minute, ir penkias. Cia yra viskas normalu :wave:
|
tai suprantu kad jei po variklio užvedimo dar vyksta pakaitinimas kuris priklauso nuo aplinkos ar antifrizo temperatūros tai galima tą dalyką atjungti? Kaip suprantu stovi kažkur daviklis variklyje ar prie aušinimo sistemos? Pas mane w124 tai net viduržiemyje po variklio paleidimo žvakės atsijungia iškart. O w202 netgi dabar prie +25 ryte apie minutę po užvedimo neatsijungia žvakės :ne:
Kodėl tą dalyką aptikau? todėl, kad aš montuoju visiems savoir ne savo automobiliams automatinį šviesų įjungimą užvedus variklį ir dyzeliams labai puikiai gaunasi to dalyko valdymą pajungti nuo pakaitinimo rėlės - užvedei variklį šviesos užsidega, užgesinai - užgeso. O į jungus degimą ir kūrimo metu jos nedega, o užsidega tik kai atsijungia pakaitinimo žvakės pilnai. |
Idomus cia pas tawe atvejis tada, bet nemanau, kad cia rele kalta butu...
|
taigi su testeriu pažaidęs išsiaiškinau, kad yra vienas laidas į rėlės valdymą ateinantis nuo variklio temperatūros daviklio ir kai jo varža sumažėja iki atatinkamo dydžio tada šaltam varikliui šylant tas žvakes ir atjungia po tam tikro laiko. Pavyzdžiui w124 to laido ir kontakto rėlėje nėra
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 05:56. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.