MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   W220 (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=232)
-   -   Nekyla apsukos W220. (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=5093)

augi$ 2010-08-08 21:57

Nekyla apsukos W220.
 
Sveiki gal kam buvo atsitike taip: spaudi gaza iki dugno o apsukos pakyla tik iki kokiu 3000 ir viskas! spausk kiek nori! Anksciau lyg pasitaikydavo tokie bajeriai bet budavo isjungi ijungi masina ir vel viskas ok ,o dbr pastoviai taip! variau autostrada tai tik iki 2000 pakildavo. KAs cia gali buti?

samagonas 2010-08-08 22:00

Citata:

Pradžioje rašė augi$ (Post 93988)
Sveiki gal kam buvo atsitike taip: spaudi gaza iki dugno o apsukos pakyla tik iki kokiu 3000 ir viskas! spausk kiek nori! Anksciau lyg pasitaikydavo tokie bajeriai bet budavo isjungi ijungi masina ir vel viskas ok ,o dbr pastoviai taip! variau autostrada tai tik iki 2000 pakildavo. KAs cia gali buti?

Jei dyzelis, tai buna,kad sklendes kolektoriui uzhlushta ir tokie simptomai, o jei benzas tai nezhinau,- gal benzo nera ? :)
P.S pagalvojau tai daug,kas gali buti ant CDI seseriai W203 taippat buvo, tai smegenis visus keite 1700€ kainavo, shvogeriui ant W221 irgi tas pats buvo, bet jam uzh dyka pakeite kazhka, nes garantinis.

augi$ 2010-08-08 22:04

Citata:

Pradžioje rašė samagonas (Post 93990)
Jei dyzelis, tai buna,kad sklendes kolektoriui uzhlushta ir tokie simptomai, o jei benzas tai nezhinau,- gal benzo nera ? :)
P.S pagalvojau tai daug,kas gali buti ant CDI seseriai W203 taippat buvo, tai smegenis visus keite 1700€ kainavo, shvogeriui ant W221 irgi tas pats buvo, bet jam uzh dyka pakeite kazhka, nes garantinis.

Uzmirsau pamineti s320 cdi ! o tai sprendimo variantas koks? nuimineti kolektoriu ir pravalyti sklendes ar naujas deti? Na maziau nei 20 lr bake niekada nelaikau!

samagonas 2010-08-08 22:12

Chia jau teks laukti,kol Vlado Drakulos brolis apsireiks (Vampyras),-jis daugiau tuose CDI zhino. Bet kiek esu mates tai visi tuos kolektorius nusieme, galvas susispaude sedejo. Naujas, apie pora tukstanciu berods kainuoja, bet buna,kad buria kazhka. Da ir tema buvo apie tas sklendes. O gal tau koks kaudalimetras parejo? nebandei pas ginekologa ,koki nuveshti,prabarshkinti?

augi$ 2010-08-08 22:17

Na nebandziau dar niekur jo varyti bet jauciu reix ne taip neimanoma vazineti! man atrodo kad toks bajeris prasidejoa kai pakaba susitvarkai servise gal jie ten ka pabarskino! gal dar paciam pabarskint ant duobes? gal turi ideju kur jos mazdaug randasi? o tos sklendes elektronines ar kokios meshanines? gal galima wd ipurksti :)

liudas777 2010-08-08 22:22

Citata:

Pradžioje rašė augi$ (Post 94006)
Na nebandziau dar niekur jo varyti bet jauciu reix ne taip neimanoma vazineti! man atrodo kad toks bajeris prasidejoa kai pakaba susitvarkai servise gal jie ten ka pabarskino! gal dar paciam pabarskint ant duobes? gal turi ideju kur jos mazdaug randasi? o tos sklendes elektronines ar kokios meshanines? gal galima wd ipurksti :)

O tai tu kai spaudi ant N pavaros? Man atrodo ten apsauga yra kad nieko nesugadintum. O jei važiuojant nekyla apsukos tai diagnostiką gal geriausia padaryt prieš lupant kolektorių? :) Ten kokių oro srauto matuoklių nėra?

augi$ 2010-08-09 21:20

Na ant N nebandziau bet ant P tai jei kyla tai kildavo iki dugno, o dbr kai prasidejo sitas bajeris tai tik iki 3000 ir viskas! N kolektoriaus tai nelupsiu va atsiras laisvesnio laiko varysiu i diagnostika ziuresim ka pasakys! Ziuriu niekas nesusidures su sia problema!

Darinis 2010-08-09 21:25

o dezei viskas gerai? nes buna kad deze neleidzia kelt daug apsuku. del matuokles tai gali netraukt, dumint ir apsukos letai kilt bet turi kilt iki galo. del sklendziu irgi nemanau kad gali taip but (nes pas mane kolektoriaus sklendes buvo beveik uzglusine oro padavima bet apsukos kilo iki galo) nebent elektronika blokuotu

augi$ 2010-08-09 21:32

Ka as zinau? gal ? vis ruosiausi pasitikrint tepalus AT! gal tepalu mazai ir del to streikuoja deze! ryt butinai pasitikrinsiu teplus! sakai gali buti del dezes?

vampyras 2010-08-09 22:55

uzuodziu centa tai parasysiu :xx:
geriausias budas neburti, pasidaryti diagnostika, nusirasyti klaidu pavadinimus ir numerius, pasitarti su meistrais ir poto cia. tada keisti detales paciam arba servise.
jaigu sklendes suluzusios ar uzsitrigusios, nusisuki variklio apsauga, ir per isiurbimo kolektoriu ziuri (geriausiai su veidrodeliu) ar duodant gazo jos juda.
suluzusiu uzstrigusiu sklendziu pozymiai
variklis dirba netolygiai, vaziuojant meta juoda duma, nera traukos, paspaudus gazo uzsidega check lempute.
joms uztrigus nemeta tiesiogines klaidos, meta kad egr blogai veikia, rodo kad srauto matuokle sugedus, ir kad injektoriai dirba blogai, bei kitokias.

reiktu geresnio problemos aprasymo, (burimui) kaip pvz
seniau vaziuojant jau su pasilusiu varikliu, i statesni kalna,apsukos apie 2500 ir 3 pavara, ir truputi pradejus begetis,ar steigiai paspaudus pedala, dingdavo trauka, uzgesinus ir uzvedus viskas vel budavo gerai, bet kita diena lygiai taip pat. ant salto nepasitaikydavo tik pasilus, beja buvo vasara kai oras siltas.
kuo daugiau surasysi, ar tuo metu ijungei klima,ar spaudei kickdowna. tuo geriau

meginu burti, pirmoje vietoje duodu kuro slegio reguliatoriu arba slegio davikli,egr, sklendes kurias jau minejo, bei oro matuokle- dazniausiai dumina,arba isviso jokiu klaidu merodo.
reciau pasitaikancios, injektoriai, turbo slangos kiauros ar sistema kazkur leidzia, kuro pompa nesukelia reikiamo slegio. ir zinoma belekiek kitu gedimu kuriu neimanoma isvardinti :)
na tiek siam kartui sekmes :wave:


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:29.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.