![]() |
ML 270 Dyzelio variklio temperatura
butu ydomu suzinoti gal kas susidure su ml 270 dyzeliu, masina kaip ir labai patenkintas tik vienas dalykas ramybes neduoda, temperatura variklis stovintis uzkaites rodo apie 60 ge
rai pavaikius pakyla iki 75 - 80 bet vos tik apsukas sumazini ar sustoji vel gryzta y 60 ,beto ventiliatorius pastoviai sukasi, pirmas dyzelis tai nelabai zinau cia taip turi but ar ne, busiu dekingas uz pagalba :zenklas: |
jeigu ventiliatorius elektrinis, tai kad pastoviai sukasi kaltas daviklis, jei ventilialiatorius su termomova tai jis turi suktis, tik šaltam varikliui bė jėgos (kaip tai patikrinti atskira tema) ir jei ventiliatorius su termomova tai tada gali būti kaltas termostatas arba termomova visada isijungusi
|
Citata:
sry uz Offtopic :geda: |
Citata:
|
su tepaline mova arba kitaip dar liaudyje vadinami termomova ar hidromova jie vėlgi būna kiek žinau dvejopi (čia aplamai visiems modeliams ir ne konkrečiai S210). Vieni būna kad palaipsniui kylant temperatūrai jie vis stipresniu sukabinimu suka ventiliatorių, o kiti būna kad pakilus iki tam tikros temperatūros pradeda sukti iš kart pilna jėga. Bet kokiu atveju užvedus šaltą variklį lengva tą dalyką patikrinti su susuktu laikraščių (tik ne ranka) Esant šaltam varikliui ventiliatorius atrodo kad sukasi, tačiau į sparnuotę ikišus susuktą laikraštį ji turi sustoti. Bent jau taip primityviai galima patikrinti termomovą, o esant karštam varikliui jos nebesustabdysi
|
Citata:
|
Citata:
|
visai šaltam varikliui sustoja laikraštį užkišus, bet pradėjus šilti varikliui sparnuotės jau nebesustabdysi, o jei užstabdai šiltam tada jau nebegerai
|
praktiskai visiem cdi buna sugedes termostatas :) pasikeisk ir tiek bedu
|
termostatas keistas :)
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 08:07. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.