MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   C Klasė (W202, W203, W204, W205) (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=156)
-   -   180c ausinimo sistemoje kose (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=5433)

xxxkesa 2010-10-01 11:18

180c ausinimo sistemoje kose
 
sveiki turiu problema gal kas buvo susidure.atidarius radiatoriaus dangteli matosi balta kose.ant tepalo matuokles ir po variklio dangteliu viskas grazu .ar gali buti kad reiks galva nuiminet?:ne:180c benzinas -tiesiogines dujos 1994m.is anksto aciu uz patarimus:aciu:

Melionas 2010-10-01 11:21

Kazkur jau buvo tokiu temu.Pakaites variklis,galva susikraipiusi, tarpine ir t.t.

Tomskis 2010-10-01 12:36

zodziu ausinimo skysti valgo masina

ldalius 2010-10-01 12:49

skysčio nevalgo, o jį paskanina kad riebesnis būtų :beer: ir tai natūralu, nes tepalo slėgis yra didesnis nei aušinimo skysčio, todėl ir eina tepalas į antifrizą o ne atvirkščiai.
Pirmiausia niekur nedingsi nuo tos bėdos ir daryk sekančiai:
išleisk dabar esantį aušinimo skystį su visa koše ir kad nemėtyt pinigų užpilk švaraus vandens ir gali truputėli ipilti kalcinuotos sodos sistemos praplovimui. Duok varikliui padirbti kokį pusvalandį ir pilk viską lauk. Tada vėl užspilk sistemą vandeniu ir pavažinėk kokią dieną ar dvi kol dar šalnos neprasidėjo. jei vėl bakelyje rinksis tepalas - tada variklio skrodimas
Dar vienas dalykas - nežinau kas per tiesioginės dujos pas tave idėtos, bet vienam žmogėnui buvo atvejis kai iš dujų reduktoriaus marmalo privarė į aušinimo sistemą, nes paprastam reduktoriui pajungtas šildymas antifrizu. Perrinko variklį žmogus ir vėl tas pats, kol kažkas nepasiūlė atjungti aušinimo sistemos nuo reduktoriaus.

xxxkesa 2010-10-01 13:29

dekui uz patarimus.o kas del duju tai gal ir galimas tas varijantas nes kai uztikau ta kose tai po savaites teko keist duju reduktoriu.pradejo pro sonus dujas varyt jau savo matyt atidirbes buvo kokius keturis kartus daugiau nei priklauso.o kas del koses tai man kiek teko susidurt tai kose budavo tepale arba antifrizas papuldavo i cilindrus ir mesdavo garus o taip dar neteko.viskam matyt pirmas kartas

driuliauskas 2010-10-02 09:12

su kose ausinimo sistemoje ir man teko susidurti. viskas baigesi variklio pakeitimu :D

ldalius 2010-10-02 13:11

praktiškai išskrosti benzininį variklį dėl sportinio intereso galima ir pasižiūrėti kas jam nutiko. Dar galima galvą pašlifuot, tarpinę pakeist, o šiaip rimtesnio remonto tokiems varikliams daryti neapsimoka finansiškai, nes pigiau galima nupirkti kitą šrote, nei tą patį remontuoti

xxxkesa 2010-10-03 17:04

sveiki.noriu pasigirt kad suradom beda.pasitvirtino Idaliaus versija .senas reduktorius vare dujas i antifriza ko pasekoje rinkosi kose ir net slangos buvo kietokos pakeiciau reduktoriu ,isploviau sistema ir baigesi bedos .DIDELIS DEKUI IDALIUI.o jau buvau nusiteikes galva nuiminet.

driuliauskas 2010-10-03 17:08

palauk bent dvi savaites :xx:

xxxkesa 2010-10-08 18:22

didelis Š.keiciu varikly:nerv::nerv:


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 08:39.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.