![]() |
W124 laša kuras iš siurblio
Taip nutiko kad pradėjo su smulkiais gedimais erzinti maniškis 124 3d
su juo draugauju jau 6 metus. dabar tenka ieškoti manualo siurblio, nes laša iš pačio siurblio viršaus kur eina vamzdeliai i forsunkes is plundžeriu, ten kur sukasi vamzdeliai į siurblį is po ploksteliu. Gal kas yra ardęs, ten gal kokie manžetai gal jau paseno??? Žinau kad prie siurblio lysti bloga mintis, bet reikia TA praeiti o kabinasi prie lašančio kuro. O mano krašte-Ignalinoje nelabai yra meistrų suprantančių. |
jei lasa per virsu, greiciausiai pas tave sudile tokie guminiai ziedukai, vadinami o-ring, kaip juos vadina liaudies meistai- nzn. zodziu, reikia juos keisti ir tokius metalinius ziedukus prie to pacio. galima ir paciam pasikeisti, bet reikes spec. irankio. guminiai ziedukai pagal mane parsiduoda bet kokioj normaliu detaliu parduotuvej. jei netiktu pagal diametra, pas dizelistus gumeles+ metaliniai ziedukai kainuotu apie 30lt.
|
Citata:
jei taip tai teks varyt į didmiescius ačiu už info- patvirtinot nuogąstavimus kad gumos bus parėja. |
keičiau tuos guminius žiedelius jau ne vienam siurbliui. Tų žiedelių kaina (diametro mintinai nežinau) Hansa flex parduotuvėje 50centų už vienetą. Tau jie reikalingi 6, bet patariu nusipirkti 10, nes pirmąkart keičiant gali kelis ir sugadint.
Keitimo procedūra tokia: Kad būtų patogiau dirbti nusiimk oro filtro korpusą su visu isiurbimo kolektoriumi. Tada nusuki visus kuro vamzdelius ir nuimi nuo siurblio viršaus atsukęs 10 rakteliu tokias fiksacines plokšteles, kur laiko tuos štucerius siurblio viršuje. Panaudodamas vieną tą plokštelę stukteldamas plaktuku per ją atleidi tuos štucerius. Atsukinėk juos po vieną. Atsukai, pakeitei ant to štucerio manžetą ir isukai, tada eini prie sekančio. Išsukęs štucerį labai neisijausk, nes po juo yra spyruoklė su metaliniu žiedeliu virš jos. Atsargiai nukelk štucerį ir ta spyruoklė su tuo žiedeliu liks stovėti siurblio lizde. Nuimi seną guminį žiedą, uždedi naują ir tada tą naują žiedą sutepk iš išorės solidolu ar kitu tirštu tepalu. Taip pat rekomenduoju lengvai sutepti siurblio korpuso briauną kur isisuka tas štuceris tam, kad lengviau į lizdą ieitų guminis žiedelis. Kai suksi štucerį ir jis isisuks iki kol guminis žiedelis atsirems į korpuso briauną būk atsargus, nes sukant jį gilyn yra tikimybė tą žiedelį sugadinti. Lengvais judesiais pirmyn ir atgal po truputi sukiojant suki kol žiedelis ieina į lizdą ir tada dabaigi užveržti štucerį. Jei žiedelis iėjo gerai tai iš viršaus matosi lygiai vienodai tas žiedelis, jei nugnybai kampą tai bus tarpe tarp korpuso ir štucerio lyg koks siūlas ikritęs, tada suk atgal, jei viskas gut, tada su ta pačia fiksacine plokštele plaktuko pagalba (proto ribose) tą štucerį priverži. Taip pakeiti žiedelius visiems štuceriams ir viską paskui surenki atgal. Šitos procedūros metu dirbti nebijok, nes siurblio reguliavimo neišreguliuosi, tik nepamesk po štuceriais esančių spyruoklių ir tų žiedelių virš jų. tavo šešiems cilindrams sutvarkyti laiko man reiktų su parūkymu 3 valandų, tau kai pirmąkart gali prireikti pusdienio, tačiau geriau ilgiau, bet neskubant ir atsakingai. |
Nk ten sunkaus nera ir nk ten nesugadinsi keisk drasiai. Tik turek gumeliu dagiau :)
|
o dėl to vadinamo specialaus rakto, tai netgi mano kolega remontuojantis siurblius tą raktą pasidarė iš tų pačių plokštelių: suvirino tris į krūvą, apipjaustė, apšlifavo ir privirino visą tą rinkinį prie ilgos galvutės, kad būt patogiau su raktu sukioti. Va ir visas menas, o aš dar tų plokštelių neprisiruošiu prisirinkti, kad irgi pasidaryt tokį raktą, bet kiek reikėjo tai su tom plokštelėm ir plaktuko pagalba apseidavau
|
p.s. su prispaudziamaja plokstele atsukineti stucerius biski nelygis:) spec raktas kainuoja 40lt "dyzelservise" Vilniuj.
|
Citata:
|
Teisingai pasakyta :)
|
Ačių visiems už informaciją, manau nereikės ir manualo, kai taip smulkiai išaiškinta :wave:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 08:01. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.