![]() |
Nesikuria saltas s210 e270cdi
Sveiki , jau nebezinau kur slieku ieskot su savo mb prasau jusu pagalbos, zodziu po nakties lb ilgai reikia sukti kol uzsikurs paskui visa diena kuriasi normaliai. Pakeiciau gumeles ant vamzdeliu kuro padavimo , pakeiciau gesinimo voztuva, ant kuro padavimo pastaciau voztuva, ant griztamojo stovi elektromagnetinis voztuvas , purkstukus tikrinau viskas tvarkoj. Oro keli burbuliukai prabegai vamzdeliu is filtro kai uzgazuoji lb stipriai bet nemanau kad cia beda, dare diagnostka tipo mazas slegis kurimo momentu... o siandien ir dar beda negaliu uzsandarint purkstuku sudejau naujas spec saibas po purkstukais bet vistiek leidzia kompresija ... va koks bdeu maisas kas galit ka naudingo parasyt del mano bedu prasau pagalbos:zenklas:
|
Citata:
|
toks jausmas kad atbulinis voztuvas butu parejas,bet sakei kad pastatei papildoma voztuva,tai kaip ir i galva daugiau niekas nesauna.ant sunkvezimiu tai kai ora kur siurbia trasoj iki siurblio,tai paimam slanga tiesiai i baka imerkiam ir pajungiam i sistema,jai bedos dingsta vadinasi kuro trasa,bet cia ne sunkvezimis ir lengvuju dyzeliuose zinau tik teorija,taip kad is manes pagalbininkas ne koks.ldalius raukia tokiuose dalykuose-uzklausk jo
|
Citata:
|
yra zemo slegio siurbliukas bet jis sukamas nuo velenelio , ir nemanau kad jis saltas galetu nepumpuoti... kazkaip mintys krypsta link kuro slegio reguliatoriaus gal jis gryba pjauna... laukiam Idaliaus gal jis kokia minti duos...
|
na mano kol kas mintis tokia (iki CDI variklių aptarnavimo dar nedaaugau) bet pabandyčiau pažaisti tarkim pora dienų su 5 ltr kanistriuku jį įtaisius kur nors po kapotu ir sumerkus į jį padavimo ir grižtamo kuro šlangas ir žiūrėti ryte kas darosi. Aišku prieš atjungiant pagrindinę sistemą ir sumerkus šlangas kanistriuke pirmiausia duoti varikliui tvarkingai pradėti dirbti ir tada palikti nakčiai Jei ryte užsikurs lengvai, tada kuro sistemą purtyti iki bako, jei nesikurs tada ieškoti kodėl tas slėgis per mažas. Mat CDI dar nesu čiupinėjes ir tik šiek tiek teoriškai apie jį žinau. Bet man visvien idomu kas sukelti turi tą pirminį kuro slėgį pirmiems variklio sūkimams kūrimo metu? Žinau kad CDI stovi jau grynai elektrinis siurblys kuris duoda kurą pastoviai į purkštukus, o jie gauna elektrinius signalus prie jų ateinančiais laidais kada atsidaryti ir ipurkšti kurą į cilindrus. Bet ar neturi dar kas papildomai palaikyti slėgio iki to pagrindinio siurblio ???
|
Citata:
|
jup yra zemo slegio siurbliukas mechaninis , ir auksto slegio siurblys taip pat mechaninis, tai gal ir jie bet nesuprantu kaip juos patikrint ir kdl jie gali po nakties nesukelt slegio jei po to viskas gerai .. kazkokia mistika, o gal da kas minciu kdl forsunkes leidzia kompresija?
|
na su forsunkėm tai aš jas judinu tik labai būtinu reikalu, nes paskui ir prasideda visi šlapiavimai ir burbuliavimai. Kadangi dar nesu CDI purkštukų krapštęs iš galvutės, tai negaliu komentuoti kaip ir kame
|
nu kad ten fanastika kazkokia saibas varines , ir vistiek leidzia nors pries tai neleido ... nesamone negaliu jau net nervai ima atsiranda bedos tokios kuriu net neturetu buti mb
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 17:25. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.