![]() |
W124 nuolat dega perdegusios lemputes indikatorius.
Sveiki kolegos,
susiduriau su neaiskia problema. nuolat dega perdegusios lemputes indikatorius. dvi savaites su juo kovojau. isvaliau lizdus, truputeli palankciau, kad butu geresni kontaktai, niekas negelbejo. susinervinau ir nusipirkau visas naujas lemputes, pakeiciau. nepadejo. isidraskiau bagazines dangti, praskambinau laidus, lankstymosi vietoje itrukimu neradau, su mikroskopu neziurejau, manau pakako ir akies http://www.mbforumas.lt/components/c...cons/smile.png jokiu ledu ar kitokiu bedu masinoje neprikaisiota. visos lemputes atitinka gamintojo rekomendacijas kurios nurodytos ant lizdu. Kas keisciausia, kad idikatoriaus lempute isiziebia kada jai sauna y galva. ijungi sviesas, pradedi vaziuot uzsidega, sustoji isiungi visus sviesos signalus o ji vistiek dega kol neuzgesini masinos. gal kas mesteltu kokia schemute kur man toliau kisti nosi ir ka purtiti, vistiek kaskur turetu buti tas blokelis (ar kaskas panasaus) kuris matuoja itampas, varzas ir ijungia ta prakeikta geltona mane nervinancia lempute. |
man buvo lygiai taip pat, viena diena uzsikuriau masina ir jau nebedege ta lempute :xx:
|
Citata:
|
Citata:
|
turėjau kažkada tą pačią bėdą su buvusiu w124, jau net norėjau tą lemputę išimt.
Buvo lygiai taip pat - užsidegdavo kada panorėjusi ar krestelėjus per duobę ir užgesdavo tik degimą išjungus. Bedos buvo dvi: galiniuose žibintuose pas w124 mėgsta lūžinėti laikikliai, kurie laiko metalines juosteles į kurias dedasi lemputės ir jos krestelėjus nesukontaktuoja. Taip pat gerai apžiūrėk lempučių pliusinius liežuvėlius, nes jie ten irgi laikosi gan simboliškai tarp juokingų plastmasinių lizdelių. kita bėda buvo kada aptikau, jog gabaritinių lempučių lizdai priekinėse farose irgi gana laisvokai laikėsi ir taip pat nesukontaktuodavo. O menkiausias nesukontaktavimas ir lemputė jau dega. Kai visas bėdas pašalinau, tada buvo ilga ramybė su indikacija spidometre |
Citata:
|
jeigu apšvietimo grandinėje yra bėda, tada ta lemputė turi užgesti kada šviesas išjungi, jeigu bėda stop signaluose ar atbulinės eigos lempose tada užges ta lemputė tik išjungus degimą kiek pamenu.
Dar vienas dalykas - pažiūrėk ar kablio rozetė neprižaliavusi (jei yra kablys), nes čia mažiausio milivolto nutekėjimas gali tą dalyką įtakoti. Dar prie kablio pajungimo gali stovėti dėžutė, kurios pagalba užkabinus priekabą neduodamas kompui signalas dėl pasikeitusių varžų prijungus priekabą. Pas mane jos nėra, tai priekabą pajungus iškart užsidega ta lemputė. Na žodžiu mano plika galva mąstant arba pas tave yra srovės nutekėjimas kažkur, arba nekontaktavimas kurio nematai kas užgęso kai važiuoji, o paskui užsidega arba supūliavo ir kompas jau tuo klausimu |
Citata:
|
tu pabandyk pavažiuoti be šviesų ir stebėk po kokio veiksmo ta lemputė užsidegs ar po stabdžio paspaudimo ar po ko kito.
Beje kiek pamenu ta lemputė pajungta ant to pačio saugiklio, kuris valdo temperatūros daviklį, kuro daviklį ir stop signalą galiniuose žibintuose. Kaip pavyzdį paminėsiu, kad jei perdegtų stopų saugiklis, tai ir lemputė nedegtų, bet tada ir prietaisai mano paminėti neveiktų. Berašant kilo mintis ar pas tave saugiklių bloke visų apšvietimo ir signalinių prietaisų saugikliai turi gerą kontaktą su kontaktinėmis plokštelėmis? |
Citata:
apie saugiklius kaskaip nebuvau pagalvojas. rytoj permesiu ir prasveisiu saugikliene su kontaktu valikliu. o saugikliai pas mane vsi noarmalus to auksaspalvio metalo, ne to balto aliuminio. |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 07:37. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.