MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   W210 (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=201)
-   -   MB W210 tepalas antifrize (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=6510)

justoshis 2011-02-15 12:47

MB W210 tepalas antifrize
 
Sveiki, turiu tokią problemą - neseniai pamačiau, kad antifirze tepalo pas mane gan daug. Tepale antifrizo nera, kaip tik matavau kompresija, visuose cilindruose 15 +-0.1 BAR, šiaip važiuoja gerai. Mechaninė, tai radiatorius niekuom dėtas. Gal turit minčių dėl ko tas tepalas pakliūna į antifriza? Nes imti iškart kelti galvą nesinori...

driuliauskas 2011-02-15 12:56

Citata:

Pradžioje rašė justoshis (Post 130722)
Sveiki, turiu tokią problemą - neseniai pamačiau, kad antifirze tepalo pas mane gan daug. Tepale antifrizo nera, kaip tik matavau kompresija, visuose cilindruose 15 +-0.1 BAR, šiaip važiuoja gerai. Mechaninė, tai radiatorius niekuom dėtas. Gal turit minčių dėl ko tas tepalas pakliūna į antifriza? Nes imti iškart kelti galvą nesinori...

ar ne antra tokia pati tema tavo? ka cia daugiau bepasakysi. tepalas ausinimo sistemoje reiskia tik viena. kaskur leidzia. jei nera radiatoriaus tada belieka tik variklis. pirmiausia patikrinciau ar nepucia co y ausinimo sistema. ant karsto variklio pamynkai ausinimo slangas uzsidejas storas pirstines. jei sistema jau pilna tepalo nieko kito nebelieka kaip viska isiardyti, isiplauti ir surinkti. tada ziurai kas darysis. jei tapalas toliau sekmingai dinks is karterio ir sveciuosis pas antifryza beliks tik galvos kelimas. o tada jau pamatysi arba kiauryme tarpineje tarp tepalo ir ausinimo kanalu, arba nuvezes patikrinti galva suzinosi, kad ji trukus.

justoshis 2011-02-15 14:45

nu kad ne, pirma čia tema... bent jau mano, o kitų nemačiau tokių.

Na aišku, reikės bandyt taip ir daryt, o jei ką tai po ranka turiu atsarginį identišką variklį tvarkingą.

Nes turbūt kelti galvą ir keisti tarpinę tai dar dar, nors vistiek atsistos į kokius 400-500 Lt, o jei keisti galvą, tai plius galva dar... Tai gal labiau apsimoka iškart variklį keisti? Turiu tokį pat, bet rida jame 300tūkst. km, o kompresija dar 14 BAR, o dabartinio rida tik 171 tūkst. ir kompresija 15 BAR. Na, tai kuris variantas bus geresnis? Keisti galvą ar visą variklį iškart? Turint omenyje, kad kalta bus ne tarpinė.

driuliauskas 2011-02-15 14:50

Citata:

Pradžioje rašė justoshis (Post 130739)
nu kad ne, pirma čia tema... bent jau mano, o kitų nemačiau tokių.

Na aišku, reikės bandyt taip ir daryt, o jei ką tai po ranka turiu atsarginį identišką variklį tvarkingą.

jei turi, tada nesuki galvos ir permeti motora. jei tik techniniame pase nenurodytas variklio numeris.

justoshis 2011-02-15 14:54

Citata:

Pradžioje rašė driuliauskas (Post 130740)
jei turi, tada nesuki galvos ir permeti motora. jei tik techniniame pase nenurodytas variklio numeris.

kaip tyčia tech pase ta eilutė atrodo taip - nenustatytas. bet kaip dėl ridos skirtumų, dabartinis beveik 2x mažiau pravažiavęs... galvą bet kuriuo atveju pats pakelsiu, tai jei bus tarpinė sakai vistiek paprasciau ir pigiau varikli pasikeist turint omeny kad dabartinis geresnis?

driuliauskas 2011-02-15 15:38

Citata:

Pradžioje rašė justoshis (Post 130742)
kaip tyčia tech pase ta eilutė atrodo taip - nenustatytas. bet kaip dėl ridos skirtumų, dabartinis beveik 2x mažiau pravažiavęs... galvą bet kuriuo atveju pats pakelsiu, tai jei bus tarpinė sakai vistiek paprasciau ir pigiau varikli pasikeist turint omeny kad dabartinis geresnis?

jei pats galva nusikelsi, tada jau cia reikia pagalvoti. permesk detaliu kainas, tarpine galvos, kolektoriaus isiurbimo, ismetimo, varztai galvai. galvos sveitimas, patikra. jei kaskas negerai tai + dar virinimas.

lisas 2011-02-15 16:26

jaigu jau pats lysi,tai siulyciau dar prie to paties pasikeisti ir voztuvu spyruokles.bet kokiu atveju siulyciau nusikelti galva paciam ir tada matysi kas apsimoka daugiau-jai tik tarpine tai tai cia lengviausias variantas,na o jai galva-kas dar nera taip blogai kaip blokas parejes.plius zinosi kad is tos puses variklis bus tvarkoj-kur garantija kad tavo pakeistam matare nepareis galva ar dar kas nors po menesio ir galiniam rezultate turesi ta pati.as asmeniskai kelciau galva ir pamates kas ten dedasi nuspresciau kas apsimoka-juolab kiek suprantu pats zadi viska daryti.
P.s. nepamirsk grandines itempejus permesti jai jau galva keisi-nebent yra irasai kada jie buvo keisti

justoshis 2011-02-15 17:12

tai galvą pakelsiu pats, aišku jei matysiu kad tarpinė, tai vesiu slifuoti ir dėsiu atgal. o kitu atveju patikrint, ar tikrai galva trukus. o kitas motoras is kito mano merso, su juo nusiskundimu jokiu nebuvo, tai kazkaip nesuku galvos kad pakeitus bus problemu.

lisas 2011-02-15 17:17

beto nepamirsk ir voztuvus nuslifuoti jai jau tvarkysi galva ir vesi galva slifuoti,tai prigriebk ir voztuvus-rekomenduotinas dalykas.

Tomskis 2011-02-15 17:41

Citata:

Pradžioje rašė justoshis (Post 130742)
kaip tyčia tech pase ta eilutė atrodo taip - nenustatytas. bet kaip dėl ridos skirtumų, dabartinis beveik 2x mažiau pravažiavęs... galvą bet kuriuo atveju pats pakelsiu, tai jei bus tarpinė sakai vistiek paprasciau ir pigiau varikli pasikeist turint omeny kad dabartinis geresnis?

cia kelintu metu turi buti w210 kad tiketi tokiom ridom? del 300 benzininio tikiu, o 170 tai cia turetu but masina triju metu senumo. tai kad nesuk galvos ir keisk varikli, nes tas 300 gal maziau prabeges nei tavasis


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:14.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.