MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   C Klasė (W202, W203, W204, W205) (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=156)
-   -   Issijungineja automatas i mechanini valdyma (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=7112)

Danila 2011-04-30 18:46

Issijungineja automatas i mechanini valdyma
 
Sveiki, turiu keista problema ( MB C220 CDI 2002m) su automatine greiciu deze, jei kam reikia galiu parasyti WIN WDB2037061A392468. Deze pas mane ne grynai automate o robatizuota mechanine. Ziema veikia idealiai ir jokiu problemu nera. Tik atsylus oram ( siandien kaip tik buvo ta diena) kazkodel is automato permeta i mechanine ir siulo junginetis paciam. Su pacia deze viskas gerai, diagnostikos nieko nerodo.. vienas mechanilas yra iskeles teze kad problema turbinoje, o automato neveikimas tiesiog avarinis rezimas. Jis net dugna degalineje yra nuploves ( nes taip atausino radiatoriu) kaip irodyma kad atsaldo ir viskas veikia. Na cia nauja teze. Ar tikrai taip gali but , jog del prasto turbinos ausinimo ji uzkaista, issijungia ( masina daudiau 120 km/h nevaziuoja) o kompas meta avarini rezima ir neduoda ijungt automato? Gal kas turi kitokiu vairnatu..PS greiciu dezej tepalas keistas MB ir MB atstovybej taip pat esu buvus - nieko nezino.

Adodas 2011-04-30 20:24

Turbinos ausinimas tai cia kazkas man negirdeta, pataisykit mane kas supranta labiau bet turbina nera ausinama, nes ji turi karsta dali, kurioje ismetamos dujos suka velena, ir salta dali, kurioje sparnuote prie veleno pucia ora i isiurbima. Tai kad ta pati turbina karstoje pusejo ikaista smarkiai nuo karstu ismetamuju duju. O ausinimas tai cia kazkas ne taip...

Ir dar jei kas zino apie tokia greiciu deze apsvieskit truputi, ar cia tas paprastas elementarus automatas su tariama "tiptronic" funkcija ?

Tomskis 2011-04-30 20:27

o tai kodel pagal teorija visa turbinos naudojima, pries uzgesinant masina, reikia duot jai padirbt ant laisvu apsuku kad ataustu turbina? kaip ji atausta?

ldalius 2011-04-30 20:33

po apkrovimo, rekomenduojama turbiną ataušinti duodant varikliui nors puse minutės ar minutę padirbant tuščia eiga, o šiaip turbinos aušinimas galingesniuose varikliuose yra atliekamas interkulerio pagalba. Kitokio turbinos aušinimo nesu girdėjęs

Danila 2011-04-30 20:34

Na cia robotas.. Galima vadint ir triptroniku, nors laiudy labiau paplites - robotas.. siaip pritariciau Tomskio komentarui, del turbinos ausinimo ir kiek zinau ji tikrai yra ausinama.

Danila 2011-04-30 20:35

Gerai tada gal yra kazkokiu kitokiu minciu? Kodel issijungineja automatas?? Ir butent siltuoju sezonu??

Edgis 2011-04-30 20:36

O mechaniniu rėžimu važiuoja normaliai ar kažkokie ribojimai visgi yra?

Tomskis 2011-04-30 20:38

na automatine deze irgi kazkaip ausinama, gal per ta radiatoriu kur antifryzas deze sildo?

Danila 2011-04-30 20:39

Ne tada daugiau 120 nevaziuoja o ijungus autopilota irgi sunkiai laikos greitis... visiskai trauka dingsta.

Edgis 2011-04-30 20:56

Citata:

Pradžioje rašė Danila (Post 144725)
Ne tada daugiau 120 nevaziuoja o ijungus autopilota irgi sunkiai laikos greitis... visiskai trauka dingsta.

Ir diagnostika nieko nematė:unreal: Kažkuris daviklis ryškiai pieno riebumo nebemato, kadangi ten W203, tai jų daugiau nei norėtųsi:) Gal Drakulos brolis ką patars. Nes čia gali būti viskas, nuo alkūninio veleno daviklio iki nykštuko nugriaužusio laidus. Kokiam mieste bazuojiesi? Forumiečiai patartų pas ką padaryti rimtą diagnostiką:wave:


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 05:20.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.