![]() |
Nekaitina žvakių
Sveiki, įjungus masę, nedega žvakių pakaitinimo lemputė. Variklis kuriasi šaltas, pasipurto, švelniai pagazavus įsidirba. Tada (jau esant užkurtam varikliui) užsidega ta pakaitinimo lemputė, padega kokią minutę ir užgesta. Buvo pakeistos visos žvakės į naujas. Po savaitės vėl prasčiau kurtis ėmė. Buvo patikrinta fyškė kur visų žvakių kontaktai, ir viena kojelė nedavė kontakto. Taigi, nuspręsta, kad ta žvakė bus parėjus. Taip ir buvo - įdėta nauja.
Bet po poros dienų vėl tas pats - įjungus masę, nedega pakaitinimo lemputė, ir nekaitina žvakių - reikia kurt šaltą. Peršasi išvada, kad bėda elektroj kažkur. Ar gali taip būt, kad tos žvakės visąlaiką kaista, gal dėl to sudega? Nes meistras sakė per visus metus nebuvo papuolę brokuotos Champion žvakės (tokios buvo sudėtos naujos prieš porą sav.) Net jei ir buvo ta viena brokuota - ji buvo pakeista, bet po dviejų dienų vėl tas pats. Žodžiu gal galit parekomenduot elektriką rimtą (geriau Vilniuj, galima ir Kaune)? Ar minčių turit kas dar gali būt? |
Su tais Championais tai kaimynui buvo, kad per 6 men. visas 4 zvakes pakeite:confused:
|
jei ijungi degima ir nedega zvakiu lempute, reiskia neveikia 2 arba daugiau zvakiu. man irgi taip pat buvo, idejau zvakes, po savaites perdege trys, tas tris pakeiciau i naudotas is stalciaus, po savaites masina nesikuria, pasirodo perdege visos 6. o buvo BOSCH visos, tai nupirkau ISKRA po 8lt susukau ir visa beda dingo, jau 4 menesiai.
esme supranti kame, zvakes turi varza, kadangi pas tave buvo kelios zvakes naudotos, kazkuria pakeitei, tai senu zvakiu varza vienokia gaunasi, kitu zvakiu varza kitokia gaunasi kurias isukai naujai, del to skirtingas gaunasi kaitinimo laikas ir nukepa zvakes. nupirk kad ir iskra, kapeikas kainuoja, pakeisk visas vienu metu. manau beda bus tame |
nereikia vaikytis tipo garsių firmų gaminių. realybėje aš visur naudoju Iskra arba Beru pakaitinimo žvakes ir tarnauja jos ne vienerius metus.
Pakaitinimo procesas tavo automobilyje vyksta taip: ijungi degimą - žvakės gauna pilną įtampą. Užgesta lemputė, kuri duoda signalą, kad jau galima variklį užvedinėti, tačiau žvakių darbas tuo nesibaigia. Užvedus variklį, priklausomai nuo antifrizo temperatūros, žvakės dar būna ijungtos (tik nebe pilnu pajėgumu) nuo 1 iki 4 minučių. Paskui pakaitinimo procesas atsijungia. O pasitikrinti pakaitinimo žvakių relės darbą nereikia jokio serviso. Pasiimi testerį arba 12V kontrolinę lemputę, pasijungi prie bet kurio laido einančio į žvakes arba prie bet kurios žvakės laido antgalio ir žiūri visą procesą nuo raktelio ijungimo iki kol visas procesas pasibaigs. Jei po variklio užkūrimo kokias 5 minutes žvakės neatsijungs (degs kontrolinė lemputė arba testeris rodys įtampą relės išėjime) keiti rėlę, kuri šrote kainuoja 20Lt (nebent Vilniuje brangiau) Nors dabar vasarą žvakės po variklio užvedimo turi atsijungti po 1 minutės (čia jau max laikas) |
Nu tai panašiai po tiek ir atsijungia. Dyzelį ne pirmą kart turiu, apie varažas žinau. Jūs, Daliau, kitam forume buvot davęs 3 variantus kas gali būt - viskas buvo ištikrinta, ir buvo pakeistos VISOS 5 žvakės naujomis Champion. Po ~savaitės viena nusprogo, tą vieną pakeičiau, ir po poros dienų vėl tas pats.. Tai negi per savaitę viena sugedus žvakė galėjo išvest iš rikiuotės likusias kitas? (gi visos naujos buvo) +vasara, ne žiema gi..
|
Na matai tie Championai neaišku kur gaminti, gal kokioje Pabradėje, todėl ir nereikia labai stebėtis. Pirkti paprastesnės firmos ir jos laikys manau ilgiau tikrai, nebent jos bus pirktos kokioje Vokietijoje. Tada kita būtų kalba.
|
Citata:
|
tada man pasisekė, nes neseniai pora relių nupirkau po 20 Lt :bounce:
Taip, juozavai, apart kelių remonto nieko nėr amžino, o ypač garsi firma iš pabradės |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 08:14. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.