![]() |
W203 dyzelis APD pulsuoja
Mašina šalta. Užkuriu variklį. Stoviu (ant P arba įjungiu D ir stoviu nuspaudęs stabdį). Po apytikriai 15-30 sek. apsukos nuo 800 staigiai krenta iki 200-300 ir grįžta į 800. Toks jausmas, kad variklis pridūsta, peršoka kažkokį barjerą ir vėl dirba. Tas pats kartojasi kas 1,5-2 min.
Variklis pasiekia darbinę temperatūrą. Sankryžoje stovint kartojasi tas pats - pulsuoja. Tačiau ne visada. Įdomiausia, kad dėl kažkokių priežasčių pulsacija dažnai praeina savaime, t.y. nei stovint sankryžoje (ant D), nei ant P jos nesijaučia. Tada pabandžiau kitaip: Įjungiu D ir paleidžiu stabdį. Gazo pedalo neliečiu. Variklis dirba tolygiai. Pulsacijos lyg nėra. Kur ieškoti galų? Gal APD mechaniką tikrint? Nuo ko pradėt? |
Nuo diagnostikos ;)
|
Nu jo. Koks klausimas, toks ir atsakymas :D
|
Arba pirma gali pakeisti dėžę, jei nepagerės, tada dar ir variklį :D
|
Ot geziukai! Aš jų rimtai klausiu, o jie juokelius tokius mėto :xx:
|
uzvedus salta masina atsidaryk kapota ir ziurek ar isiurbimo sklendes ant laisvu nevaiksto, turetu buti jausmas kai jos darinejasi tada variklis pulsuoja. kur jas rasti nepasakosiu, palieku tai kitiems foruieciams. o patarias pasidaryti diagnostika tikrai geras ;) techa siulau :) su kitais nesu geres alaus ir nezinau ka jie moka ir gali :)
|
Ačiū Vampyrui. Techas panašiai pranašauja. Ryt ryte bus matyt. Sprendimą parašysiu.
Atnaujinta: kompas neparodė jokių gedimų. Po apžiūros vietoj, prieita prie išvados, kad reikia tikrinti generatoriaus guolį (greičiausiai stringa). |
Prikeliu temą, nes reikia protingų žmonių vyniot kamuolį toliau.
Techas darė diagnostiką - nerodė jokių gedimų, tačiau pulsavimas buvo. Pagal jo rekomendaciją pasitikrinau vienam servise generatoriaus guolius - viskas ok, parazitiniai buvo sausi, tai pakeitė. Daugiau nieko iš mechaninės pusės nerado. Šiandien užsidegė "Check Engine" lemputė, tačiau po poros valandų užgeso. Nuvariau į Silberį diagnostikai. Rezuzltatai (klaidų kodai ir grubūs vertimai iš rusų kalbos ir statusas): 2073-002 - Patikrinti konstrukcinį mazgą G3/2 (liambda zondą prieš katalizatorių). Reikšmė mažesnė už ribinę. [aktuali ir išsaugota] 2073-008 - Patikrinti konstrukcinį mazgą G3/2 (liambda zondą prieš katalizatorių).Patikimumas (dostovernost). [aktuali ir išsaugota] 2641-008 - Patikrinti konstrukcinį mazgą B60 (priešpriešinio spaudimo daviklis (datčik protivodovlenyja OG)).Patikimumas. [išsaugota] 2355-002 - Patikrinti sistemą "OG Recirkuliacijos reguliavimas. Oro masė pernelyg didelė. [išsaugota] 0105-002 - Patikrinti konstrukcinį mazgą B5/1 (suspaudžiamojo oro daviklis). Suspaudžiamo oro slėgis pernelyg mažas. [išsaugota] D010 - Valdymo bloko pernelyg maža įtampa Trumpai drūtai pasakė, kad reikia keisti liambda zondą, nes dėl jo durniuoja variklis. Originalios detalės kaina SilberAuto ~900Lt (detalės kodas MA0035427218). Ar yra kokių alternatyvų, tinkančių mano W203? Blogiausia, kad nėra garantijos, jog pakeitus liambdą problema bus pašalinta. |
nezinau koks tavo variklis, bet pazejau intercarse 1.8 motoro, tai lamda nauja nuo 200lt su nuolaida butu. bet man atrodo ja galima atjungt ir tada jeigu joje beda, tai turetu buti viskas tvarkoj, apart kad kuro dvigubai srebs, nu bet pabandymui tiesiog. benzinistai forumistai tiksliau pasakys
|
Pas mane 2.2 CDI
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 08:32. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.