![]() |
VITO 2000m 110 CDI užgesta
Sveiki,
Susidūriau su keistoka problema - važiuojant ne iš šio nei iš to ima ir užgesta mano MB VITO. Variklis - 110 CDI. Pakeitėme tepalus, kuro filtrą, tačiau panašu, kad bėda kažkur giliau. Svarbiausia, kad nelabai pastebiu dėsningumus kada užgęsta - kartais kai mažos apsukos, kartais kaip tik kai spustelni pedalą didesniu greičiu. Vienu žodžiu, nusimato kelionė iį Vilniaus į Klaipėdą ir atgal, reikia šią bėdą eliminuoti :) Gal kažkam kažkas panašaus yra buvę ar turite kokių minčių? Ačiū |
O lemputė kokia nors ant skydelio neužsidega?
|
Kad nieko, ima ir užgesta. Na tik belieka degti EDC lemputė, bet nemanau, kad čia su ja kažkas susiję.
|
meginam speti kai pasidarysi diagnose rodys P1187 raildruck überwachung =railo slegio stebejimas :)
|
kad EDC cia ir bus svarbiausia lempute, nes ji susijus su kuro padavimu
|
Na kad diagnostika autosegroje tai klaidą išmetė tik kad bloga(os) pakaitinimo žvakė(s), nes pakaitinimo lemputė užgęsta tik pavažiavus kelias min.
|
Citata:
|
Tai ką daryti ? :)
|
Diagnostika turėtų rodyti kad per mažas kuro spaudimas į purkštukus. O ką daryti juk aišku, reikia išpūsti orą kad jo nebebūtų kuro vamzdeliuose :)
|
apziurek permatomas vamzdelius, ar nera juose oro, ar siep nevarva kazkur salerka
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 07:53. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.