![]() |
W202 C180 1.8 1994m. benzinas/dujos didelis CO kiekis
Sveiki,
iskylo tokia beda, reikejo praeiti technikine, nuvariau i serviza masina kad pratikrintu vaziuokle ir visa kita pries praeinat technine. Dideliu defekktu nerado, bet variklis buvo murzinokas, patare nusiplaut varikli. Nusiploviau, gryzau namo, viskas buvo ciki. Kita diena pradedant kurti vos uzsikure ir pradejo trelint ir saudyt. Nuvilkau i servisa, ten istrauke zvaklaidzius, zvakes, viska isdziovino. Dirbti pradejo geriau, bet galu gale teko keist zavklaidzius su svakem. Rezultate vaziuoti pradejo gerai pakankamai, bet einant du kartus pakartotinai vis kabinasi del CO, nes jis dvigubai didesnis tiek ant benzo tiek ant duju. Ir nebezinau ka daryt. Ka ziureti? Sklende, daviklius kokius/ srauto matuokle ar ka? Gal kas ka patarsite? |
toks jausmas kad varikli plovei su ketleriu :)
|
Gal didelis co pas tave buvo jau iki plovimo. Is kokio miesto esi ?
|
tai as kaip suprantu jis cia tik pasiguode problemom, o CO ir buvo didelis iki plovimo, o su kercheriu visada motorus plauna, su rankom ar slangu taip gerai nenuplausi
|
Taip, plauta buvo su kercheriu.
As is vilniaus :geda: Bet gal galima surasti kazkaip beda, del ko tas CO toks blogas, nors vakar servise matavo po zvaklaidziu ir zvakiu keitimo, viskas buvo normos rybuose, net nesieke 3.0 |
labiausiai as kazkaip itariu liamda zonda arba strauto matuokli, kas labiau itakoja ismetamuju duju kieki. :bounce:
|
Kuro nesrebia kibirais?
|
Citata:
|
o kura lietuviska pili? seip gali isipilt 98 benzo, biski geresnis CO gaunasi
|
Citata:
Citata:
gal visdelto vertetu pacheck'int liamda? tik idomu kiek ji turetu isduoti ... |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 17:04. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.