![]() |
W210 automatines pavaru dezes gedimas
Sveiki, turiu tokia beda kad nebejungia jokios pavaros ir visa laika tik 2 begis, nuvaziaves i servisa pasake kad perdege 2 sensoriai ir reiketu keisti visa mikroshema, kuri nauja kainuotu apie 1200lt, kazkaip brangoka, tai pirma pabandyt srote kur paieskot, bet ten pasake geriausia butu atsivezti sena ir paziureti ar yra panasiu, o servise jokios info ir nedave nei jokio kodo nei pasake kur yra. Tai gal kas zino kur ieskoti ? po galine sedine nera :)
|
o tai gal pasakysi apie kokia deze kalba eina? ar bent jau varikli su pagaminimo metais
|
oj :) automatine greiciu deze mb E270 2000m
|
panasu kad problema sukiu daviklyje,ten tokia plastikine plata su keletu davikliu,bet siaip 722.6 dezei ta plata kainuoja iki 540 pinigu, gal tau jie ir tepalus ,filtra ,tarpine ir elektrine jungti keis tuo paciu uz tokia kaina???
Arba jie papfrasciausia tave nori:daro: |
Citata:
|
sukiu daviklis yra pacioje dezeje ,nuemus karteri ,matosi hidraulinis blokas,kuri nuemus (keletas zvaigzdutemis atisukanciu varztu) ir pamatysi plastikine plokste su visais davikliais i ja statosi ir solenoidai ...deja keiciasi visa plokste ,ji neremontuojama ir jos kaina iki 540lietuvišku cia su PVM,el jungtis kainuoja iki 35 lietuvišku,filtras tarpine ir tepalas dar apie200-250lietuvišku.... Bet tavo vietoje, pirmiausia ,pasidaryciau detalizuota diagnostika irpaprasyciau atspausdinti lapa su klaidomis.Jei diagnostika rodo kad deze slysta ,ar kad sugedo viena ar kita detale ,nebutinai tai buna tiesa...siaip istrynus klaidas reiketu pabandyti pavaziuoti ir vel nuskaityti klaidas ,nes kartais per ju gausa kompas pradeda rasineti nesamones ir atjungineti visas sistemas...ar nebuvo pas pati atsijunge ABS,ESP ir BAS sistemos pries isijungiant avariniam rezimui?
|
tai su mielu noru taip ir daryciau, bet kai vienas toks servisas mano kaimelyje ir matau kaip bando islupt kuo daugiau litu nera ka daryt tik paciam ieskotis detaliu ir kazkaip su meistru reiks tartis. Kaip sakai budavo kad uzsidega visos trys klaidos retais atvejais, del ko taip ir nesupratau taciau uzvedus masina is naujo ju jau neberodydavo
|
siaip maciau autopliuse pardavinejo pavaru deze su hidrotransformatoriumi uz 300lietuvisku ,beje nuo 270cdi ,aisku be garantijos bet tik 300pinigu,juolabiau tau padare remonta , garantija duotu tik rimtas servisas ir tai pusei metu ,bet remontas kainuotu apie 3-4 k lietuvisku... bet pirmiausia sakau issitrink klaidas ir pabandyk pavazinet,kad kompas parodytu tikra gedimo priezasti..
|
man buvo šitas limp mode, bet jei jau dirba ant antro bėgio, tai elektronikos gedimas kas be ko, nes jei dirbtų tik ant trečio, tai būtų hidraulikos. Šiaip gali būtų užplaukę mašinai, pasigavo klaidą ir dabar laiko ją, nes pats šis režimas neišsijungia, reikią ištrinti su kompu klaidas, kad vėl viskas dirbtų. Bet gali būti ir kaip jau čia visi rašė - pati plokštė, nes tie RPM davikliai abu nėra labai patikimai pritvirtinti, aišku gali jie būti apsinešę kokio apnašom ar drožlėm, visgi ten Holo davikliai, magnetai... Taip kad jei būtų hidrotransformatorius kaltas, tai važiuotu 3 bėgiu, o jei elektronika (kompas, laidai, ploštė dėžėj) tada antru bėgiu.
|
o hidrauline plokste, tai ne ta pati mikroshema ? jo naujos kaina gali siekti 1200lt ?
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 11:55. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.