![]() |
Centrinio uzrakto nuotolinio valdymo pultelio pajungimas W124
Sveiki, sumasciau isideti centrinio pulteli i masina, taciau iskilo bedu, neaisku kur ka jungti :)
Pultelis buvo pirktas toks http://www.ebay.co.uk/itm/Car-Remote...94997799853572 Prideta tokia schema buvo http://img705.imageshack.us/img705/2019/345nu0mrj.jpg http://img268.imageshack.us/img268/410/345nu0mrerj.jpg Taigi, neaisku kur jungti paskutinius 6 schemoj pavaizduotus laidus gal bus zinanciu? automobili yra centrinis(vakuminis kaip supratau). W124 sedanas 300D 90m. Mechanine Reiktu, kad veiktu tik uzrakinimas/atrakinimas visa kita neydomu. |
pasimatuok su testeriu ka rodo kiekvienas is tu 6 laidu uzdarymo/atidarymo metu
tikriausiai kazkurie 3 tures +12, kiti 3 - -12. |
Citata:
|
o, yra antra schemos dalis :)
tai jeigu naudosi aktivatoriu, tai jungi kaip 3 schemoj. o jei nori jungtis tiesiogiai prie centrinio kompresoriaus, tai teks panaudoti dvi papildomas reles. va, mazdaug kaip cia http://www.kin.az/cenlock.htm |
Citata:
|
ne pagal 3 schemą tau reikia jungt ... vakuminio centrinio shema truputį kitokia
http://www.kin.az/cenlock.htm šita pajungimo shema tinka ,tik tau visdėlto teks dar pajungti durų jungiklį prie to blokelio kurį turi |
be kazko papildomo jungimo nieko neveiks, nes sita centralke netinka merso centrinio uzrakto sistemai.
trecioje schemoje pavaizduotas CU aktivatorius: http://www.mongoose.co.nz/media/10683/msk1024.jpg jei naudosi ji, tada viska jungi kaip nurodyta schemoje: oranzinis - mase baltas - aktuatorius geltonas - pliusas oranzinis-juodas - mase baltas-juodas - aktuatorius geltonas-juodas - pliusas tokiu budu tavo pultelis valdys tik aktivatoriu, o aktivatorius valdys jau gamykliska centrini. jei nenori naudoti aktivatoriaus, tada pasirenki pirma schema. prapjauni viena is 3 laidu, einanciu nuo bagazines spynos arba nuo priekiniu dureliu (berods zalias, geltonas arba melynas) ir jungi dvi papildomas reles kaip pavaizduota schemoje linke auksciau (http://www.kin.az/images/cen/scheme.jpg). arba va, issamesne schema: http://www.autoelectric.ru/advices/d...oorlock-15.gif bet velgi, jei tavo montuojamos centralkes impulso trukme nesireguiuoja, o yra kokiu 0.5s by default, tai nieko neveiks. na arba palauk kitu patarimu, gal kazkas zinos kitu pajungimo budu. |
pas mane yra centrinis su pulteliu, bet dabar nebereguoja i pulta, tik su raktu veikia, kur ieskot slieku? gal koks receiveris nusprogo? tik neisiaizduoju kur jis gali but ikistas. w124
|
Citata:
Dekui jau aiskiau. Sitos montuojamos centralkes impulso trukme reguliuojasi – renkiesi arba 0,5s arba 3,5s. 1 variantas. Kaip ir paprastas aisku kaip pajungti aktuatoriu, kiek suprantu jis mechaniskai kazka paspaudzia? Gal kazka prie duru spyneles kazkoki kontakta kuris nusius signala kompresoriui? 2 variantas. Maciau prie kompresoriaus yra dvi fyskes prijungtos. I viena ateina pliusas ir mase. I kita ateina melynas, zalias ir geltonas laidai. Tai reiskia pjaunu zalia ir tarp laidu istatau dvi reles? Viena rakins kita atrakins. Pagal pirma schema oranzinio ir oranzinio/juodo laido nenaudoju, geltona ir geltona/juoda izeminu. Baltas sius rakinimo signala o baltas/juodas atrakinimo i tas reles? Is atrakinimo reles eina laidas i mase, kitas i pliusa per saugikli, kitas i kopresoriu, kitas bus tas baltas/juodas is centralkes ir dar vienas sujungia su kita rele. Is kitos reles iseina du laidai i pliusus, vienas bus tas baltas is centralkes, vienas tas kur jungia su kita rele ir vienas tas zalias kur perpjoviau? Ar teisingai supratau? Kokios cia reles tinkamos? Ko man Lemonoj ar kazkur prasyti? |
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 17:22. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.