![]() |
2011 lapkricio 28 d straipsnis apie naujaji taupesni dyzelina. Ar verta ji pilti gal pilat ji?
Nuo šiandien „Statoil“ degalinėse pradedama prekiauti nauju dyzelinu „D Fortis Plus“. Naujas dyzelinas bus taupesnis – juo bus galima nuvažiuoti didesnį atstumą, taip pat jis palengvins šalto variklio užvedimą ir sumažins variklio skleidžiamą triukšmą.
„Naują dyzelino priedo formulę „D Fortis Plus“ sukūrėme stebėdami dyzelinių variklių evoliuciją ir augantį dyzeliu varomų automobilių populiarumą. Nuolat ieškome galimybių tobulinti degalus, kad šie ne tik atitiktų, bet ir diktuotų naujus degalų standartus“, – sakė „Lietuva Statoil“ pardavimų ir tiekimo departamento direktorius Giedrius Bandzevičius. Laboratorijose atlikti bandymai parodė, kad su „D Fortis Plus“ tiek važiuojant mieste, tiek ir užmiestyje, degalų sunaudojama iki 3 proc. mažiau nei naudojant įprastą dyzeliną be priedų. „Naujieji „Fortis Plus“ priedai išvalo ir išlaiko švarią degalų įpurškimo sistemą, o tai pagerina degalų sudegimą ir užtikrina variklio darbo ekonomiškumą“, – aiškino G.Bandzevičius. Nauju priedu pagerintas dyzelinas taip pat greičiau ir efektyviau užsidega, o tai padeda lengviau užvesti šaltą variklį. „Jeigu temperatūra lauke atšaltų iki -32 laipsnių, šis naujo priedo privalumas būtų labai reikšmingas“, – tikino G.Bandzevičius. „D Fortis Plus" tinka ir senos, ir naujos kartos pažangiems dyzeliniams varikliams. Dyzelinu „D Fortis Plus“ bus prekiaujama 47-iose iš 66-ių „Statoil“ pilno aptarnavimo degalinių Lietuvoje. Į degalines tiekiamas „D Fortis Plus“ dyzelinas yra A2 arktinės klasės, jo filtruojamumo temperatūra siekia 32 laipsnius šalčio. Remiantis LR Statistikos departamento duomenimis, šiuo metu pusė Lietuvos keliais važinėjančių lengvųjų automobilių yra varomi dyzeliu. Pirmą kartą Lietuvoje registruojamų automobilių skaičių statistika dar įspūdingesnė – net 3 iš 4 naujai šalyje užregistruojamų automobilių yra su dyzeliniais varikliais. Nuo 2006 metų Lietuvoje dyzelinu varomų automobilių skaičius ūgtelėjo iki 53 proc. (2006 m. sudarė 37 proc.), kasmet jų padaugėja maždaug 3 proc. P.S. Tas dyzelinas, kai piliau kazkiek centu buvo brangesnis uz iprasta, tai ir idomu ar tas sutaupymas 3proc tikrai yra ar ne, nes kai vaziavau nepajauciau. :xx: |
Šiaip gal ir geresnis...
|
isbandyk baltarusiska salerka, ji isvis be priedu, skaidri kaip benzas, kaip vanduo, dar maziau kuro valgys
|
nebepilu jau jo. kazhkada ipyliau kokius 4 bakus i audi 1,9tdi ir prdaejo siurblio tarpines leisti. Boche sutvarke ir patare daugiau tokiu nesamoniu nebedaryti,nepilti i senas mashinas. Kiek aishkino,kad tas dyzelis labai ishsausintas,nebeturi,kazhkokiu parafinu. Ir ishsausina visas ir taip senas,kuro sistemos tarpines. Paklausiau dar 5 koloneles , ar tai tiesa ir visi patvirtino,kad tiesa,neverta jo pilti. Del sanaudu nepastebejau o ir trauka,jei ir pagerejo tai tik psichologishkai galvoj. Aishku jei,lietuvoj naujiena tas dyzelis, tai pirsh visais imanomais budais,kad tik isipiltum. Pasakiau,ka zhinau,o jus jau spreskit.
|
Na keista kad norvegu sukurtas produktas Norvegijoje nepardavinejamas, na nebent nepastebejau... :confused:
Dar net pagooglinau, tai jokiu rezultatu norvegiskuose puslapiuose. Idomu... |
cia lietuviu atradimas , turbut tas pat kuras, tik kita etikete
|
Citata:
|
Senai nebetikiu tokiais dalykas. Pazistamo giminaitis turi kelias koloneles ir jos pagal fracize patapusios Orlen Lietuva. Tai klausiau kuo geresnis Verva kurasuz paprasta, tai atsakymas buvo tas pats tik etiketes skiriasi ir kaina. Tai manau cia irgi tas pats, Marketingas ir tiek. Zmones ant psichologijos gaudo, neva sutaupysi. Geriausiai kai Orlen'e siulo piltis vervos uz ta pacia kaina ir kai paklausi kuo skiriasi visi iki vieno atsako, kad priedais skiriasi, bet kokiais ir ka jie duoda nei vienas neatsako. Manau tai daug pasako. Nenustebciau, kad tam pacia Statoile paklausus kuo jis toks nuostabus pasakytu ta pati. Priedai kiti :D Ir tie 3proc. mazesnes sanaudos tai juokingai atrodo. Realiai svelniau gaza spaudinek ir sutaupysi tuos pacius 3proc. :bounce:
|
Bendradarbis pries 8m aptarnavo statoilo ar nestes perpylimo stotys, tai patvirtino, kad statoilas i kura imaiso prieda dozuodamas per dozatoriu pries ipilant i autocisterna, o neste tuo metu jokiu dozatoriu neturejo tai ta prieda tiesiog paduodavo vairuotojui kuris pries pristatydamas kura degalinei privaledavo ji supilti i iskraunama masina, tai viskas likdavo ant vairuotojo sazines kuo as abejoju ar visas tas priedas patekdavo i degalines talpyklas
|
Kaip tik jau pora savaičių stebiu sąnaudas, nes pradėjau pilti kurą su verva priedais iš Orleno. Nu tai ekonomija 1/8, kas yra ~12 proc - tikrai pasijautė. Aišku, gal kažkiek sumažėjęs šaltis prisidėjo, bet skirtumas buvo. (čia benzinui, ne dyz.) o dyzeliną tai pilu iš nestės, nes kažkaip skeptiškai žiūriu į priedų poveikį senuose varikliuose (parastuose atmosferiniuose)
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 09:53. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.