MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   W210 (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=201)
-   -   Vandens ausinamas generatorius (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=8888)

Arvis777 2012-01-19 14:16

Vandens ausinamas generatorius
 
Sveiki, reikalinga pagalba, gal kas zinot Kaune arba Jonavoj meistra, kuris taisytu vandens ausinama generatoriu, masina Mercedez E220 cdi 2001. Kiek kainuotu?

Darinis 2012-01-19 15:50

Citata:

Pradžioje rašė Arvis777 (Post 188039)
Sveiki, reikalinga pagalba, gal kas zinot Kaune arba Jonavoj meistra, kuris taisytu vandens ausinama generatoriu, masina Mercedez E220 cdi 2001. Kiek kainuotu?

o kas jam negerai? girdejau kalbu kad ausinami generatoriai neremontuojami...

Tomskis 2012-01-19 16:30

kazkas forume gyresi kad isidejo paprasta generatoriu vietoj ausinamo, pigesnis variantas

zyle22 2012-01-21 13:17

kaune neries krantinej ira starteriu generatoriu servisas tokiuose garazuose,duoda garantija speju jo remonto kana bus apie 500 lt

iMechanic 2012-01-21 18:31

o kokia prasme yra ji ausinti vandeniu? generatoriui jau daugiau nei 50 metu, nuo kada jis montuojamas i auto, tau jus man pasakykit kam inzinieriai prisimasto tokiu sprendimu? Klausimas OT

kesha 2012-01-21 18:40

Nepamirsk ,kad siluma jis atiduoda variklio pasildymui,kas aktualu cdi'nams

iMechanic 2012-01-21 18:52

Citata:

Pradžioje rašė kesha (Post 188589)
Nepamirsk ,kad siluma jis atiduoda variklio pasildymui,kas aktualu cdi'nams

Nepamirstu, bet geriau tam reikalui imest kelias pasildymo zvakes, kaitint antifryzui :) o dabar? Nu cia kaip sakant nera kur tobuleti, bet inzinieriai ras...

Arvis777 2012-01-21 20:50

Visiem didelis aciu,radau meistriuka 700 lt remontas kainuos.

ldalius 2012-01-21 21:30

Citata:

Pradžioje rašė ramsung (Post 188590)
Nepamirstu, bet geriau tam reikalui imest kelias pasildymo zvakes, kaitint antifryzui :) o dabar? Nu cia kaip sakant nera kur tobuleti, bet inzinieriai ras...

inžinieriai nėra kvaili ir ne miltų fabrike konstruojami automobiliai.

tavo paminėtas kelių pakaitinimo-pašildymo žvakių variantas yra naudojamas ne viename automobilių pramonės modelyje, tačiau turi ir vieną didelį minusą - tos žvakės ima nemažą kiekį elektros srovės, kuri sudaro papildomą apkrovą generatoriui, įtampos kritimą automobilio el dalyje (dažnai tų kelių dešimtųjų volto trūksta akumuliatoriaus užkrovimui važinėjant trumpais atstumais) ir dėl papildomos apkrovos generatoriui didėja jo elektros lauko pasipriešinimas, ko pasekoje variklis vartoja daugiau degalų.

O šitas vandeniu aušinamas generatorius turi labai teigiamą savybę - generatoriaus darbo metu išsiskirianti šiluma papildomai atiduodama variklio aušinimo sistemai ir tas dalykas nekainuoja nei papildomomis kuro sąnaudomis, nei sumažėjusia įtampa visoje el grandinėje, nei padidinta apkrova pačiam generatoriui.

Aišku mano galva būt pigiausias ir efektyviausias aušinimo skysčio papildomas šildymas nuo išmetimo sistemos tarkim nuo išmetimo kolektoriaus arba pirmo pusės metro išmetimo vamzdžio kur išeina iš kolektoriaus ar turbinos. Bet kažkodėl tokio varianto dar matęs nesu, nes ko gero tas dalykas būt visiškai neamžinas, nes nuo didelio temperatūrų skirtumo, ko gero jau po metų pradėtų išmetimo dujos eiti į aušinimo sistemą :xx:

O kad mašinoms, kurios jau seniai pabaigę garantijos periodą ir prabėgusioms kelis kart daugiau nei reikėtų tokie mazgai pradeda kelt rūpesčius, tai visai yra normalu, nes nieko nėra amžino apart kelių remonto.
Turi seną mašiną - papildomai mokėk už remontus

iMechanic 2012-01-22 05:00

Citata:

Pradžioje rašė ldalius (Post 188638)
inžinieriai nėra kvaili ir ne miltų fabrike konstruojami automobiliai.

tavo paminėtas kelių pakaitinimo-pašildymo žvakių variantas yra naudojamas ne viename automobilių pramonės modelyje, tačiau turi ir vieną didelį minusą - tos žvakės ima nemažą kiekį elektros srovės, kuri sudaro papildomą apkrovą generatoriui, įtampos kritimą automobilio el dalyje (dažnai tų kelių dešimtųjų volto trūksta akumuliatoriaus užkrovimui važinėjant trumpais atstumais) ir dėl papildomos apkrovos generatoriui didėja jo elektros lauko pasipriešinimas, ko pasekoje variklis vartoja daugiau degalų.

O šitas vandeniu aušinamas generatorius turi labai teigiamą savybę - generatoriaus darbo metu išsiskirianti šiluma papildomai atiduodama variklio aušinimo sistemai ir tas dalykas nekainuoja nei papildomomis kuro sąnaudomis, nei sumažėjusia įtampa visoje el grandinėje, nei padidinta apkrova pačiam generatoriui.

Aišku mano galva būt pigiausias ir efektyviausias aušinimo skysčio papildomas šildymas nuo išmetimo sistemos tarkim nuo išmetimo kolektoriaus arba pirmo pusės metro išmetimo vamzdžio kur išeina iš kolektoriaus ar turbinos. Bet kažkodėl tokio varianto dar matęs nesu, nes ko gero tas dalykas būt visiškai neamžinas, nes nuo didelio temperatūrų skirtumo, ko gero jau po metų pradėtų išmetimo dujos eiti į aušinimo sistemą :xx:

O kad mašinoms, kurios jau seniai pabaigę garantijos periodą ir prabėgusioms kelis kart daugiau nei reikėtų tokie mazgai pradeda kelt rūpesčius, tai visai yra normalu, nes nieko nėra amžino apart kelių remonto.
Turi seną mašiną - papildomai mokėk už remontus

o tu pagalvok apie masinas kurios buvo gaminamos pries 20 metu, kodel inzinieriams buvo svarbesni kitokie prioritetai? is kur masinos uzsitarnavo savo vardus prekinio zenklo? toks vaizdas, kad gamintojai griauna tai ka sukure per eile metu....


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 13:58.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.