![]() |
Del generatoriaus apsisukimu
sveiki, turiu sioky toky klausima - variklio pagrindinis skyvas pritvirtintas tiesiogiai prie alkuninio ar per koky reduktoriu? as speju kad tiesiogiai :) pagrindinis skyvas uz generatoriaus skyva yra x kartu didesnis tai jei logiskai mastant variklis apsisuka viena karta tai generatorius x kartu? jei variklis sukasi 2000rpm tai generatorius 2000 kart x rpm? man cia bisky kosminiai apsukimai gaunasi tai susimasciau :)
info renku nes planuoju sioky toky eksperimenta daryt :) |
Sveikas, pagrindinis skyvas pritvirtintas tiesiogiai :) Generatoriaus skyvas buna ~2 kartus mazesnio skersmens uz apatini skyva, tad generatorius sukas 2x greiciau nei variklis :) prie 2000rpm variklio, generas sukasi 4000 rpm :) Maksimalia galia generas gali duot nuo 2800 rpm, tai yra nuo 1400 variklio rpm (bent jau Audi 80 generas tikrai, nemanau kad kituose kazkas stipriai skirtusi) :wave:
|
nu kad generatoriaus skyvas ne 2x mazesnis, o turbut 10x
|
Nu jau ne, net furoj tik kokius 3-4 kartus mazesnis.
|
|
Sitoj nuotraukoj ir matosi, kad 2.5-3x didesnis apatinis.
|
1 Attachment(s)
Va sitoj nuotraukoj labai gerai matos skyvu dydziai :)
|
nu nzn, man kazkodel atrodo kad netgi tris generatoriaus skyvus gali i det i to didelio vidu, bet jei skaiciuot apsisukima, tai man rodos zymiai didesnis skirtumas bus, gal ir klystu nzn, senai mokykloj buvau
|
Matos matos :D
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 03:05. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.