![]() |
Ar gerai kartonas prieš radiatorių?
Labas visiems. Noriu paklausti ar kas "naudojate" kartoną prieš radiatorių per tokius šalčius? Nes nelabai įšyla mano MB važiuojant trumpesniais atstumais. Ar tai saugu, nes girdėjau, kad net užsidega automobiliai dėl to užkišimo.
|
Vazinejant mieste nenaudoju.Su savo zyzeliu turejau ilgesne kelione,tai ''del viso pikto'' uzdengiau kazkokios vaistines reklaminem skrajutem.:)
|
Ryte šiandien pasipasakojau draugui, kad nelabai šyla maniškis, sakau užkyšiu kartono, o jis man pasakoja, kaip jam parodė servise sudegusia auto, nuo kartono užkišimo. Sakė jokiu būdu nekaišioti kartono.
|
gal varikli kas buvo apgobes tuom kartonu?Keturakiui pakelus kapota prilipdziau skrajutes pries radiatoriu vien tam ,kad ribot salto oro srauta.Jokio kontakto su ikaitusiomis dalimis.
|
pas mane užkištas kartonas per šalčius.
|
Vat aš ir nesuprantu, kas ten gali užsidegti? visi kiek matau važinėja ir lyg tai nedega.
|
As tai tokia plasmase uzsikisau, tai visai neblogas rezultatas. Ir neuzsidegs.. Tik issilydyt gali :xx:
|
i darbini busa buvau igrutes, tai mieste jokio skirtumo, vistiek greicio nera tai nesiausina tas radiatorius, o trasoj ilgiau vaziuojant kaist motoras pradeda.
|
Šeštadienį Akropolyje baltarusiškas auto mačiau su uždengtomis iš išorės, celofano maišais, radiatoriaus grotelėmis.
|
Pirmiausiai tai reikėtų pagalvot apie tai ,kad jei mašina nešyla ,tai problema aušinimo sistemoj ir dažniausiai termostate . Aišku kai lauke -25 tai mašina šils ilgiau ... Gal ir galima užkišinėt kartoną ir dengt radiatorių ,bet tada jau nepamiršk stebėt temperatūrą ...
Kitas variantas uždengti ne visą radiatirių ,o tik dalį jo ir pažiūrėt ,kas vyksta ,jei kaista bandyt atidengt ,jei ne - bandyt uždengt dar didesnę jo dalį . MB bėda gal tame ,kad daugumos jų grotelės pakankamai laidžios orui ,tai ir aušinimas geresnis gaunasi ,o šaltu oru gal net per daug to oro gauna . Kitose mašinose orą aušinimui pasiima ,per buferių angas ir pan. tai ten situacija kitokia . Dėl užsidegimo ,tai jei sugebėsi užkišti taip, kad sustabdytų ventiliatoriu ,o mašina užkais iki ventiliatorių sudirbimo temp. tai gal (gal) ir yra tikimybė ,kad nesudegs koks saugiklis ar kas - nu bet čia teorija . Praktika yra ta ,kad labai daug mašinų buvo daužtos ir jei kėbulų defektus galima matyt kaip meistrai sutvarkė - tai elektrinės dalies remontą puikiai paslepia izoliacija ir nieko ten nepamatysi . O dega mašinos dažniausiai dėl elektrinės dalies gadimų arba dėl nekokybiško remonto atlikimo . |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 09:02. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.