![]() |
W211 raudonas akumas ir visit workshop
Sveiki Kolegos,
jau knisa visokios nesamones pastaruoju metu tiek su auto, tiek gyvenime... zodziu: siandien ryte pasuku rakteli, ir iskarto, net neuzkurus auto, skydelis paraudonavo, ismete akumo simboli raudona ir uzrasas "visit workshop". Taciau auto uzsikure be problemu, padirbo kelias minutes, jokiu pasekmiu, viskas veikia, tik simbolis negesta. Kadangi laiko nebuvo pries darba, tai sedom i bendradarbio auto ir isvarem, nebuvo kada zaisti. Taigis, itariu kad nera krovimo is generatoriaus, todel vaziuoti nedrisau, speju nedaug nuvaziuociau kol akumas nuses. Bet gal ir kita beda. mazasis akumas? Jei mazasis, tai ko jis nenusibaige kai buvo -30, o dabar tik? Apple, berods tau buvo taip, kaip isprendei? Aisku, puikiai suprantu kad be diagnostikos niekas nieko nepasakys, nebent vampyras ka paburs :) Beja, kaip buitiskai, be testerio nustatyti ar vyskta krovimas? Tiesa dirzas nenutruko, specialiai paziurejau, sukasi generas po kapotu. Jei primesti blogiausia varianta kad nera krovimo visiskai - ar uzteks akumo energijos kad pervaziuoti puse miesto iki serviso? Ir gal kas rekomenduos normalius elektrikus, kurie w211 elektroje gaudosi, diagnostika padarytu ir pasakytu kas ir kaip ir pataisytu? Ech, nereikejo TECH'ui musu saleles palikt :) |
Citata:
P.S. gali manau vaziuoti drasiai. P.P.S. mazaji akuma rasti ne Silberyje yra tikrai sudetinga... Nes nei vieno normalaus gamintojo nera. Yra tik visokie kinietiski su keliu menesiu garantijomis tik. Tai as taip ir nenusipirkau. O Silberauto praso 400 LT uz maza akuma :D |
speju kad tau bus mazasis akumas. jeigu masina uzsikure tai didisis gyvas. o be testerio patikrinti ikrovima, nebent per klimos diagnostika, bet pas taves nera ekrano, beje ir 211 neradau to menu, 210 buvo, o cia nera.
is asmeninio pastebejimo pasakysiu cia generatoriaus krovimas vykdomas irgi su kompo pagalba. t.y. jis ten regulioja net apsukas varyklio. minimaliai bet regulioja. zodziu manau perdaug tu ten uzsiparinai del to raudono akumo, bet kazkiek islaidu turesi tai faktas. |
Citata:
Beja, kaip keista, nejau joks motociklinis akumas netinka, vien reikia to silberinio akumo? O patikrinti ar vyksta krovimas budas manau yra, dabar dasilo - kompe turiu isisiaugojes burtus, kaip i skydeli iskviesti akumo itampa. Tai va, jei ta itampa esant uzkurtam auto prades kristi - reiskia krovimo nebera :( EDIT: ir dar - paziurejau auto istorija - generatorius rele buvo keista pries 60 000 km. Tad nepanasu kad ji uzsilenktu vel taip greitai... |
Citata:
Kalbant apie burtus, tau jie veikia? As kiek bandziau tai man neveikia........... Burtai: rakto pozicija 1, 3 kartus paspaudi greitai reset ir vualia?? Man NEVEIKIA :ne: |
Pirkau maza akuma paprastoj akumuliatoriu parduotuveje, parastas kazkur 80 Lt, o jei nori gelinio tai 120 Lt metai jau kaip laiko. As paemiau pigesni.
|
Citata:
Tada gali ir kurti auto toliau, ten tame slaptame meniu ir kitu idomiu dalyku yra. Bet man aktualiausias bus, ar kyla akumo itampa, ar krenta. Gaila, kad para dirbu ir tik rytoj uzsiismiu. Beja, kas isivaizduoja, kiek galima nuvazioti nekraunant akumo generui iki kol jis numirs? O gal w211 is viso neleis vaziuot be krovimo? |
mazasis akumas turi buti paprastas, didysis gelinis.
numire mazasis akumas arba generatoriaus reguliatorius. jaigu atsilus orams ar gerai ikaitus masinai raudonas akumas dingsta, tai 99% statau uz generatoriaus reguliatoriu :) p.s. gali buti vienas is akumu,generatorius, energy management kompas, laidai,tacho, saugikliai, ir galiausiai variklio kompas. viska pakeitus tikrai issispres. tai gal diagnose pigiau? :) |
Citata:
|
Citata:
O diagnose aisku pigiau :) Beja diagnose nurodys kad blogas konkretus akumas jei taip ir yra? |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 02:14. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.