![]() |
W140 3.2 nepastovi temperatūra
1 Attachment(s)
Važiuojant trasoje ilgiau, ataušta dujų reduktorius, ko pasekoje mašina pradeda netraukti dujomis. Tai sužinojau, kai pravažiavau su dujininku pajungus kompą. Tik įvažiavus į miestą arba stovint, reduktoriaus temperatūra pakyla. Pasiūlė pasikeisti termostatą. Pasikeičiau jau du, rezultatas toks pats - trasoje ~85, mieste ~95 laipsniai. Taip išeina, kad variklio temperatūra keičiasi tik 10 laipsnių, o reduktoriaus - net 50 laipsnių...
Taigi, kur dar gali būti bėda? Įkėliu foto, kaip atrodo mano variklis. Kol kas sugalvoju tik tai, kad reduktorius pajungtas per toli..? |
Kaip suprantu beda su antifryzo cirkuliacija.
|
Cirkuliacinis siurblys gyvas?
|
kiek zinau pakeite cirkuliacini
|
Oro kamscio nera reduktoriuj?
|
Citata:
|
Cirkuliacinį pakeičiau, nes klima stovint nešildė. O dėl kiaušų galima būti bėda?
|
pas tave ziuriu nera ant oro filtro isiurbiamosios dalies, ar tiesiogiai guana ora ? yra skyle kokia is priekio? jeigu yra, pamegink su kokiu kartonu uzdengti mazdaug ta priekio vieta prie lempos, ir pralek tada autostradoj.
nesu tikras kad pas tave taip pat, bet pasviena kolega buvo irgi i autostrada islekia ir nebetraukia, pasirodo dujas uzpusdavo, ko pasakoja misinis ne toks ir traukos nera. Citata:
|
dėl reduktoriaus vietos ,tai pas daugumą 3.2 motorų dujų reduktorių montuoja taip kaip pas tave
|
Aš jau jį pirkau su įmontuotom dujom. O nėra oro paėmimo ortakio, nes toje vietoje pastatė dujų kompą. Patį ortakį turiu, bet įdėti su tokia dujų kompo padėtim jo neįmanoma.
Originaliai ortakis atrodo taip http://www.mbca.org/sites/default/fi...last300pic.jpg |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 23:37. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.