MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   W210 (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=201)
-   -   Apie w210 (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=9408)

karantinaz 2012-03-22 14:18

Apie w210
 
Sveiki:wave: Taigi, vis dėl to dar mastau ir visai norėčiau įsigyti W210, tačiau kaip studentas galvoju rinktis iš jų pigesnių tai 2,2 Dyzelį, kiek girdėjau labai jie jau silpni, bet žinau, kad tikrai ekonomiški:) Taigi mieli kolegos, norėčiau dar išgirsti jūsų nuomonė, kol dar nespėjau važiuoti ir pradėt po truputį apžiūrinėt:) Kokie jų pliusai kokie minusai, variklių ir pnš. Vis gi įmanoma pajausti kiek mašina atgyveno ir kiek pravažiavo, jau iš paskutiniųjų stengsiuosi "neužšokt" ant buvusio taxo:) taigi laukiu jūsų komentarų, nuomonių, pasiūlymų. :)

juozavas 2012-03-22 14:44

Nu tai apie rūdis, Lucas sriublius žinok, o visa kita - kaip visom mašinom. Geresnė ta, kurios būklė geresnė. Juk n+1 temų apie tai.

Paulius_ 2012-03-22 14:48

Pats toki turiu.
Mieste kuro ima ~7.2litro. trumpi atstumai ir t.t.
Trauka, ja sunku nupasakot, reikia paciam pabandyti pavaziuoti. Galbut net atsoks fantazija pirkti.

Turi itin dydele problema Lukas kuro siubrli, kai tik nusipirkau si mersiuka, tai forume betkokia tema atvertus apie w210 2.2d, maciau tik zodzius lukas, lukas, lukas...
pfju pfju pfju man viskas tvarkoje.

W210 megsta rudyti ir gan stipriai, istikruju nezinau kaip kiti mersai rudyja, bet sis ne ka kitaip nei golfas.

O seip jei jau ziuri 2.2d varikli, pirma pravaziuok ir pagalvok ar tave tokia trauka tenkina.
O tik tada galvok placiau.

Pliusas didelis butu, kad kiek skaiciau forume i juos gali pilti viska, kuro kokybe nera svarbi (pats to netikrinau tik skaiciau forume, bet pilu tik rusiska ar jis geras as nezianu)
Ziema buvau supyles vasarini dyzelina i savo mersa ir tevo galanta.
Tevas niekaip neuzsikure, o pas mane su puse bako parafino uzsikure.

ufonautas 2012-03-22 14:56

Citata:

Pradžioje rašė karantinaz (Post 201630)
Sveiki:wave: Taigi, vis dėl to dar mastau ir visai norėčiau įsigyti W210, tačiau kaip studentas galvoju rinktis iš jų pigesnių tai 2,2 Dyzelį, kiek girdėjau labai jie jau silpni, bet žinau, kad tikrai ekonomiški:) Taigi mieli kolegos, norėčiau dar išgirsti jūsų nuomonė, kol dar nespėjau važiuoti ir pradėt po truputį apžiūrinėt:) Kokie jų pliusai kokie minusai, variklių ir pnš. Vis gi įmanoma pajausti kiek mašina atgyveno ir kiek pravažiavo, jau iš paskutiniųjų stengsiuosi "neužšokt" ant buvusio taxo:) taigi laukiu jūsų komentarų, nuomonių, pasiūlymų. :)

Ka turejai galvoj del buvusio taxo?Na faktas,kad ju rida didoka,bet pvz SW jau geriau kartais pirkti buvusi taxa nei is kokio nevalos,nes taxam yra ziauriai griesti reikalavimai ir siaip cia jie ilgai nenaudojami,o pastoviai keiciami naujausiais modeliais.TA jiems kas puse metu ir servizai atliekami ne siaip kokiuose garaziukuose.Manau daug yra tokiu kur vazineja su buvusiu taxi ir net nezino ir nejaucia to.Na aisku-geriau skamba vienintele savininke moteris ir ta apie 60-ties metu:xx:Ziurej i bukle,o ne tai kas kaip ir kodel:wave:

karantinaz 2012-03-22 15:01

Citata:

Pradžioje rašė Paulius_ (Post 201637)
Ziema buvau supyles vasarini dyzelina i savo mersa ir tevo galanta.
Tevas niekaip neuzsikure, o pas mane su puse bako parafino uzsikure.

Idomu kodel tu taip padarei?:D eksperimentavai?:xx:

ufonautas 2012-03-22 15:04

Citata:

Pradžioje rašė karantinaz (Post 201642)
Idomu kodel tu taip padarei?:D eksperimentavai?:xx:

ka turejo ta supyle manyciau;)Bet faktas,kad siurblys ir visa kita gyvi:)

karantinaz 2012-03-22 15:04

Citata:

Pradžioje rašė ufonautas (Post 201639)
Ka turejai galvoj del buvusio taxo?Na faktas,kad ju rida didoka,bet pvz SW jau geriau kartais pirkti buvusi taxa nei is kokio nevalos,nes taxam yra ziauriai griesti reikalavimai ir siaip cia jie ilgai nenaudojami,o pastoviai keiciami naujausiais modeliais.TA jiems kas puse metu ir servizai atliekami ne siaip kokiuose garaziukuose.Manau daug yra tokiu kur vazineja su buvusiu taxi ir net nezino ir nejaucia to.Na aisku-geriau skamba vienintele savininke moteris ir ta apie 60-ties metu:xx:Ziurej i bukle,o ne tai kas kaip ir kodel:wave:

Na, is dalies, kartais:) Bet mano nuomone milijonai kilometru vistiek padaro savo, neveltui mazomis ridomis masinu kainos dideles :confused::)

ufonautas 2012-03-22 15:21

Citata:

Pradžioje rašė karantinaz (Post 201644)
Na, is dalies, kartais:) Bet mano nuomone milijonai kilometru vistiek padaro savo, neveltui mazomis ridomis masinu kainos dideles :confused::)

Na matai-pazystamas uzsiima masinu verslu,tai jis sake,kad daznai taksa paemus ir atsukus rida zymiai gereiciau eina parduot ir siaip bukle buna zymiai geresne.Pvz Swedijoj nupirkti W/S210 tai sunku rast kad butu tie stebuklingi iki 300k km -standartas nuo 400k/km,taip,kad nelabai stipriai skiriasi.Na yra tu masinu ir pasirinkt tikrai galima,tik manyciau 2.2D persilpnas

karantinaz 2012-03-22 15:33

Citata:

Pradžioje rašė Paulius_ (Post 201637)
Trauka, ja sunku nupasakot, reikia paciam pabandyti pavaziuoti. Galbut net atsoks fantazija pirkti.

Dar taipogi noriu paminėt, kad dabar kurį laiką važinėjau su MB w124 89m. 2,5D 66kw ir keturių bėgių tuo seno modelio varikliu:) tai traukos visai nėra, bet iš w210 2,2D tikiuosi bent kažkiek didesnės, nes iš esmės, greičių man nelabai reikia, ne savižudis esu, kai išmoksiu vairuot po ~5 metų , tada galėsiu sau leist daug galingesnį variantą, taip pat turėsiu už ką kurą pilti, nes dabar pilu už paskutinius algos centus, taigi mieste važinėju kiek išeina ramiau:)

Tomskis 2012-03-22 15:36

nepirk tu w210 po 4000lt, dar tiek pat sukisi kol davesi iki normalesnio stovio


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 14:00.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.