![]() |
3,2 M112 Variklio keitimas i 4,3 M113?
Sveiki visi-atsirado galimybe pasikeisti 3,2(benzinas,6 cilindrai) varikli i 4,3(8 cilindrai)...Butinybes tam,zinoma,nera,bet vaziavimo malonumas skiriasi kaip diena nuo nakties-kas bande ir viena,ir kita-su manimi tikriausiai nesigincys:ne:...Juolab,kad yra norinciu ir 3,2 varikli paimti,taigi,jis taip pat bus panaudotas.Kad reikes pakeisti ir variklio valdymo kompiuteri bei laidu pyne po kapotu,ta as zinau-nezinau tik,ar spyneles rakta atpazins naujasis kompas ir ar tiks pajungti ismetima...?Beje-yra galimybe varikli paimti su greiciu deze-ten jau stovi ta Tip-tronik,ar kaip ji tiksliau vadinasi,o pas mane dar senesne,kur ejo iki 99,09,30-kazin,kokie perdarymai reikalingi,norint ideti naujaja greiciu deze-ar tiks senieji laidai ir pakaks tik dezes kompa pakeisti,ar niekas netiks ir net neverta prasideti su sitais perdarymais?Galbut kas ka esate girdeje ar tiesiogiai su tuo susidure-buciau dekingas uz bet kokia info ar pamastymus sia tema...Kadangi kalba eina apie ML-a,tai ir parasiau i sia forumo skilti-jei ne ten pataikiau-atsiprasau...
|
Kitas klausimas kas visus tuos darbus atliks, nes jeigu servisas tai mazai neturetu pasirodyti. O ar apsimoka tai tik tau vienam spresti
|
Kazkada domejausi tais reikalais, man reikejo bmw e39 vietoj 2.5tds ideti 3.0d, tai uz darbus pasake 1500lt. Na cia ta prasme atvarau 2 vaziuojancias masinas ir vietoj 2.5 ideda 3.0. Bet taip ir baigesi, nebereikejo.
|
dėl dėžės tai bus perdarymai, nes naujoji turi bėgių rankeną jau su vidiniu valdymu ir CAN linija, todėl reikės dalį laidų keisti. spėju ir variklio kompas tada naujesnis bus, tai tikriausiai reikės ir spyną keisti su raktu (nors dėl šito nepasakysiu tikrai). kadaise keičiau w210 mechaninę į automatą, tai nebuvo ten taip baisu, kai viską išsiaiškini, tai nesudėtingas darbas, tik nuoseklumo reikia. kas dėl m113 vietoj m112, tvirtinimai visi turi tikti, nes variklis pailgės į priekį tik, tai ir išmetimas teoriškai turi būti geras, pats variklio pakeitimas nėra sudėtingas, taipogi laidai nuo variklio iki kompo eina kaip vientisa pynė, todėl perdarymų neprireiks, gali būti keli pakeitimai nuo kompo iki likusios mašinos elektronikos, nes jei naujesnis kompas, tai ir modifikacijų bus. bet visi kištukai turėtų būt tokię pat, tai irgi tik nuosekliai reikės pratikrinti laidus pagal schemas. Bet kaip dėl visų plastmasių ant radiatorių aplink ventiliatorius ir pan.. geriausia tam visą donorą netoli turėti, kad prireikus būtų iš ko paimti ko trūksta.
Dar atsiminiau tokį dalyką - kai w210 pakeičiau mechaninę į automatą, tai mašina nesikūrė, nes mašino kompas matė, kad stovi automato kompas kurio neturi būti, o tavo atveju, jei pajunsi į visumą naują kompą variklio ir seną automato - velniai žino ar nebus taip pat, kad reikės keisti automato kompą, o tada ir bėgių svirtį ir pan... Jei neturi viso donoro šiam procesui, tai patarčiau prieš tai bent jau tada labai gerai viską susirankiot kas gali keistis. |
Aciu,justoshis,uz issamu atsakyma-nujauciu,kad neverta uzsiimti siuo onanizmu,nes yra tik pagrindiniai reikiami mazgai-variklis,deze ir ju kompai,o visas kebulas su provodkemis ir kitais dalykais jau kadaise isardyta-kai kas isparceliuota,kai kas ismetyta velniai zino kur...Geriau jau pacia masina pakeisti...,bet kad europiniu modeliu su 4,3 varikliu dar neteko sutikti,o su penkialitriu ejo jau nuo 2002 metu,facelit-man per brangus...Dar karta visiems dekoju uz parodyta demesi,linkiu linksmu Velyku ir sekmes kely!
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 11:33. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.