![]() |
Stabdis musa apsukas
variklis 2.2d 70kw.
Paspaudus stabdi nevisada, bet kartais numusa apsukas keliais simtais. Tarkim jei ant laisvo dirba 850, ispaudi stabdi lieka kokie 700. Kartais stabdis visiskai nedaro itakos, kartais numusa, bet apsukos stovi graziai tik per pusantro ar du simtus zemiau. O kartais numusa apsukas ir net jauciasi masinoje virpesys. Kodel taip yra? |
Citata:
|
Citata:
Vienintelis dalykas, kas turi ryšį tarp variklio ir stabdžių, tai tik vakuuminio stabdžių stiprintuvo siurblys, kuriam darbo padaugėja kai nuspaudi stabdį ir jei tas siurblys gavęs apkrovos ant tiek pristabdo variklį tai ....... ką aš žinau. Arba siurblys stringa arba variklis dvėseliena, kad jo neprasuka :xx: Dar šiek tiek gali variklį pristabdyti generatorius, kuris gauna papildomą 42w apkrovą nuo stopų lempučių :xx: Beje dar pora klausimų (kai kas gali nesuprast kodėl klausiu, bet vėliau paaiškinsiu) 1. Dėžė mechaninė ar automatinė? 2. Jei mechaninė tai ar yra skirtumas kai spaudi stabdį tiek su išminta sankaba tiek neliečiant sankabos. Beje ar numynus sankabą nesijaučia variklio apsūkų sumažėjimo? |
Keisciausia, kad tai nevisada buna ir nevienodai buna.
|
Visas pedalų kelmas nejuda po vairu?
|
Tikrai ne.
Deze mechanine. Sankaba visiskai itakos neturi. |
prie viso to ką parašiau aukščiau, dar neatmetu elektrinio gazo grybavimo dėl mechaninių priežasčių, tiek dėl elektrinių.
|
Citata:
|
vakumine slangute tikrink kur i isiurmo kolika nueina, gal itrukus, nusimovus, uzsilenkus, gali buti nebutinai ta slangute o bet kuri kuri susisiekia per isiurbima su ja
|
Citata:
Dyzelyje nuo isiurbimo kolektoriaus į stabdžių stiprintuvą neina jokia šlanga, tačiau yra keletas pajungta kitam dalykui prie isiurbimo kolektoriaus. Logikos yra jas peržiūrėti ir patikrinti |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 21:06. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.