MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   C Klasė (W202, W203, W204, W205) (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=156)
-   -   Kartais nekrauna akumuliatoriaus. (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=9810)

Renčius 2012-05-13 19:22

Kartais nekrauna akumuliatoriaus.
 
Sveiki, taigi tokia problemėlė, net nežinau nuo ko pradėti, kadangi labai daug visokių požymių. :D Konkrečių atsakymų neprašau, tiesiog gal šiaip pamastymų, kadangi konkrečių nelabai turbūt čia ir išbursi. :D Pašilus iki darbines temperatūros mašina kartais ima ir iškart neužsiveda, čia kaip suprantu turbūt siurblio mirties požymiai, tačiau esme ne visai čia, kai automobilis neužsiveda iškart, tenka ilgiau pasukti starteri kol užgriebia, šiaip taip užvedus, dega akumuliatoriaus lempute ir kažkodėl nebekrauna akumo. Buvo ir vakar taip pat, šiaip taip užsivedė, degė akumo lemputė, mąsčiau gal todėl, kad starteris pakankino akumą, tačiau paskui užsidegė ir ABS lemputė ir SRS, blankiai švietė skydelis, tai akumo tikrai nekrovė. (Tiesa, prieš užgesinant mašiną, kažkiek laiko garsiai klausiau muziką, nuvažiuotas atstumas nebuvo didelis, apie 20km, mašina neužgesinta dirbo apie 1h, tai turbūt pasodino akumą.) Parvažiavau namo, šiandien ryte mąsčiau, jog reiks "krokodilų" tačiau užsivedė ir be jų, siurblys paklaksėjo keleta sekundžių, jokių degančiu lempučių nebėra, viskas ok. Pamatavau nesenai krovimą, tik ką užvestas be jokių el. prietaisų rodo 13.4, šiek tiek pagazavus ir atleidus akseleratorių parodė 13.7. Su šviesom, pečiuku krenta iki kažkur 13.4 ant laisvu apsukų. Užgesinus rodo 12.90 ir po truputi krenta 12.89, 12.88 ir t.t tik neilgai pamatavau, gal ilgiau pamatavus nusistovėtų. Kažkurioj temoj buvau radęs kaip pamatuot nuotekį, parodė 0.5A kaip suprantu nemažai. Akumuliatorius ne naujas, visko matęs, žiema turbūt jau butu be šansų užvest su tokiu 80Ah 600A. Kas susiję su elektros darbais tai prieš pora mėn. buvo keisti generatoriaus šepetėliai kartu su rite (taivanio gamyba), kažkada keista antena iš el. į paprastą (antenos el. motoro neišėmiau ir prie jo nelindau, pakeičiau tik pačią anteną.), prieš kokius puse metų pakeistas magas, prieš keletą savaičių perrinktas starteris, pakeistas bendeksas ir šakutė. Tai vat kolegos, prašau pamąstymų kaip gali sietis ilgas starterio sukimas ir akumo nekrovimas? Gal vertėtų pirmiausia susirast sroves nuotekį ir pasikeist akumuliatorių? Automobilis W202 '95 220D

ldalius 2012-05-13 19:40

n a pirmiausia pagal tavo aprašymą tai:
1.Pasitikrinčiau akumuliatoriaus elektrolito tankį ir jį pakraučiau stacionariu pakrovėju
2. Bet kokiu atveju pas tave yra per maža krovimo įtampa iš generatoriaus (nepasitikiu taivario rėlėmis), bet neatmetu ir iškrauto akumuliatoriaus versijos, dėl ko nesukyla krovimo įtampa iki reikiamos ant jo gnybtų.
3. Keistas prieš pusmetį magas irgi neduoda garantijos dėl srovės nuotėkio (turėjau tokį atvejį ir ne vieną, kai magai iškraudinėdavo akumą)
4. Užsidegančios ABS ir SRS lemputės tikrai byloja apie krovimo nebuvimą. Bet vėlgi reikia visą grandinę gerai peržiūrėt ir pamatuot išėjimo įtampą netgi tiesiai iš generatoriaus.
5. Dėl variklio nesikūrimo, tai jei taip darytūsi pastoviai karštam varikliui, tai mesčiau bėdą siurbliui, o dabar ...... sunku pasakyt be diagnostikos (kuri kaži ar ką parodytų) toliau vėlgi kuro sistemos sandarumas (oro burbulai, kuro slėgio kritimas siurblyje ir pan)

sabarkst 2012-05-13 19:44

gal pabandyk is pradziu akuma susikeist, o tada jei ne tai dinama grybauja, del nuotekio tai matuok ne iskart uzgesinus o ijunk signalizacija atsisesk masinon ir lauk nz kiek ten tiksliai 5 min kokia, ir tada ziurek kiek ima, jei nuotekis butu tai nusestu tau akumas, jei jis ir taip vos gyvas.

liutauras225 2012-05-13 19:44

Citata:

Pradžioje rašė ldalius (Post 211798)
n a pirmiausia pagal tavo aprašymą tai:
1.Pasitikrinčiau akumuliatoriaus elektrolito tankį ir jį pakraučiau stacionariu pakrovėju
2. Bet kokiu atveju pas tave yra per maža krovimo įtampa iš generatoriaus (nepasitikiu taivario rėlėmis), bet neatmetu ir iškrauto akumuliatoriaus versijos, dėl ko nesukyla krovimo įtampa iki reikiamos ant jo gnybtų.
3. Keistas prieš pusmetį magas irgi neduoda garantijos dėl srovės nuotėkio (turėjau tokį atvejį ir ne vieną, kai magai iškraudinėdavo akumą)
4. Užsidegančios ABS ir SRS lemputės tikrai byloja apie krovimo nebuvimą. Bet vėlgi reikia visą grandinę gerai peržiūrėt ir pamatuot išėjimo įtampą netgi tiesiai iš generatoriaus.
5. Dėl variklio nesikūrimo, tai jei taip darytūsi pastoviai karštam varikliui, tai mesčiau bėdą siurbliui, o dabar ...... sunku pasakyt be diagnostikos (kuri kaži ar ką parodytų) toliau vėlgi kuro sistemos sandarumas (oro burbulai, kuro slėgio kritimas siurblyje ir pan)

Tai kad ziuriu ir akumas nelabai jau galingas, dar jaigu sunkaiu kuriasi padrozi ir neber jo, pas mane 2,2 CDI 100ah / 850EN

ldalius 2012-05-13 19:46

Citata:

Pradžioje rašė liutauras225 (Post 211802)
Tai kad ziuriu ir akumas nelabai jau galingas, dar jaigu sunkaiu kuriasi padrozi ir neber jo, pas mane 2,2 CDI 100ah / 850EN


vasarą 2,2 dyzeliukui užkūrinėti per akis ir 64AH su tvarkinga krovimo įtampa

liutauras225 2012-05-13 19:47

Citata:

Pradžioje rašė ldalius (Post 211803)
vasarą 2,2 dyzeliukui užkūrinėti per akis ir 64AH su tvarkinga krovimo įtampa

Na taip, bet reikia kad padoriai vestus

ldalius 2012-05-13 19:50

Citata:

Pradžioje rašė liutauras225 (Post 211804)
Na taip, bet reikia kad padoriai vestus

lavonui ir 132 bus per mažai. Ne apie tai kalba.

Beje pas temo autorių starteris sukasi kiek supratau normaliai, todėl nereikia be reikalo rašyt kad tik rašyt

Tomskis 2012-05-13 20:17

paziurek mases laidus i kebula, lemputes galejo uzsidegti del nusedusio akumo, man rodos jokiu cia problemu pas tave nera jei tai nesikartoja

Renčius 2012-05-13 21:52

Na, reiks užlėkt į Senukus ar Moki-Veži paieškosiu to prietaisėlio elektrolito tankiui matuot, kiek paskaičiau temš tai lyg nėra jis brangus ir turbūt nesunku pamatuot, nors manau, kad nelabai ten ką gero parodys, nes akumas žiema buvo pilnai išsikrovęs, per didelius šalčius stovėjo mašinoj, veliau pardavė ne tokia krovimo relę, ko pasekoje akumą perkroviau, apturėjo nemažai streso jis. :D Maga irgi reiks pabandyt išimt, atjungt anteną ir pamatuot nuotekį. Kuro sistema tikrai nėra idealiai sandari, be to buvau prieš pora sav. palindęs po mašina tai matėsi, jog siurblys kažkiek leidžia kurą. O dėl relės, tai senos neišmečiau, gal vertėtu perlituot angliukus ir įdėt originalą. Pirmai buvau nuėjęs iki mašinos, pamatavau įtampą, rodo 12.54 berods ir nebekrenta (stovėjo neužvesta kokias 3h), tačiau rytais starteris sukasi nenoriai, ilgesnio sukimo akumas neištvertu, bet, kadangi dažniausiai variklis kuriasi pakankamai gerai ir greitai tai pakanka akumuliatoriaus jėgos variklio paleidimui. Signalizacija gamyklinė, net nežinau ar ja galima vadint signalizacija, tiesiog centrinis užraktas su imobilaizeriu. Minuso laidas nuo akumo į kėbulą pritvirtintas gerai, klemos užveržtos.
Jei lemputes būtų užsidegusios visos iškart tai ir aš būčiau manęs, jog viskas užsižiebė dėl nusėdusio akumuliatoriaus, tačiau kai variklis šiaip taip užsivedė iškart degė akumo lemputė, paspaudus akseleratorių lemputės skydelyje pašviesėdavo tačiau akumo indikacija neužgeso, vėliau užsidegė ABS, dar vėliau SRS, ir galiausiai išsijungė magas, nors automobilis buvo užvestas. Čia buvo antras kartas kai po ilgo starterio kočiojimo užsidega akumo indikacija, tik pirmąjį kartą nekreipiau dėmesio, nuo parduotuves parlėkiau per pora min. tai niekas daugiau neužsidegė, o ryte buvo viskas ok. Dabar nesenai buvau išvažiavęs į miestą, kelionė pirmyn atgal apie 1h, mašina nebuvo užgesinta, parvažiavęs pamatavau įtampą, tik ką užgesintu varikliu rodė 13.4 berods. Pabandžiau keletą kartu užvest, be problemų, iš pusės sukimo variklis pasileido.

ldalius 2012-05-13 21:57

ABS ir SRS blokai išsijungia įtampai nukritus daugiau nei 10,5V

Dar dėl krovimo neatmetu gero sužadinimo kontakto generatoriuje kur rėlė jį prispaudžia.

Beje dirbant varikliui be šviesų įtampa neturi būti mažiau 14V benzui ir 14,2V dyzeliui ir su ijungtomis artimomis šviesomis 13,8 /14V tuščiomis variklio apsūkomis ir bendrai ne daugiau 14,2 / 14,4 dirbant su apsūkomis net be šviesų ir kitos apkrovos.

Tikrai patariu nusipirkti vien angliukus ir persilituoti į seną originalią rėlę


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 10:31.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.