View Single Post
Old 2010-10-25, 22:17   #17
mbmaster
 
Statusas: MB1 Narys
Užsiregistravo: 2009-11-22
Gyvenamoji Vieta: Siauliai
Pranešimai: 36

mbmaster is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė vampyras View Post
zinoma jis skirtas sudeginti likusi HC aplinkosauga daugiau nieko.
Taip taip, mazindamas deguonies kieki tu sumazinsi CH kieki. Juodi dumai tai yra kietosios daleles. Melyni dumai tai yra tavo nesudege angliavandeniliai, kitaip tariant CH. Tai vat atidaryk EGR pilnai ir uzmink gazo, o tada pamatysi kaip tavo EGR'as neautralizuoja CH.

Kita EGR prigimties versija:

Keldami variklio galinguma konstruktoriai buvoi priversti didinti suspaudimo laipsni.
Keliant suspaudimo laipsni automatiskai pakilo temperatura degimo kameroje.
Pakilus temeperaturai iki mazdaug 1500 C laisvas ore esantis azotas pradeda jungtis su deguonimi:N + O2 → NO + O

NO pateekes i atmosfera jungiasi su vandeniu ir gaunas gryna azoto rugstis: 2 NO2 + H2O → HNO2 + HNO3. O tada jau gaunas rugstus lietus ir gali nugrausti tavo galvele.

Pakartotinai ipuciant dumus i degimo kamera( veikiant EGR) yra mazinama tiek temperatura degimo kameroje tiek deguonies kiekis.

Dabar paaiskinsiu kodel EGR dirba didesniu pajegumu ant mazu apsuku nei ant dideliu.
Dyzeliniame variklyje ant mazu apsuku yra didelis perteklinio deguonies kiekis, kuri sumazinus nieko zalingo varikliui neatsitinka, naudingo beje irgi.
Dirbant dideliu galingumu deguonies pertekliaus nebera todel EGR voztuvas ir yra uzdaromas:.

O kad maziau deguonies , tai ir maziau kuro tai.... na naturalu esant mazesniam kiekiui deguonies tu jame gali maziau sudeginti ir kuro tik tiek. Bet variklio ekonomiskumo tuo tikrai nepakelsi.



mbmaster neprisijungęs   Cituoti