na jei kam reiktų info tai rašau smulkiai kaip tas tempėjas nusiima:
kad nedraskyt rankų tai atsegiau klipsus, kurie laiko ventiliatoriaus apsaugą ir ją šiek tiek pasukęs ir kiek leidžia pastūmęs į variklio pusę užkišau ranką ir 10 rakteliu (geriau žiedinuku arba galvute su mažuoju lenktu strypu galvutėms sukti) atsukau tris varžtus ir nuėmiau sparnuotę. Ją ištraukęs galėjau 90 laipsnių kampu persukti plastmasinę sparnuotės apsaugą ir tada buvo prie tempėjo priėjimas kuo puikiausias.
Tempėjas nusisuka 12 mm šešiakampiu raktu skirtu vidiniams varžtams sukti. Aišku prieš tai reikia atsukti viršutinį amortizatoriaus varžtą ir nuimti tempėjo spyruoklę. Tempėjo škyvas atsisuka irgi šešiakampiu berods 6 ar 7 mm.
O pas mane bėda buvo visai kita. Tempėjo škyvo guolis tvarkoj, kronšteinas nelinkęs ir aplamai prie jo nebuvo ko prikibti. Bėda buvo tame, kad kažkoks  Italijioje kreivomis rankomis dėjo tempėją (nes pagal viską jis apynaujis) ir pametė šaibą, kuri dedasi ant storojo prisukimo varžto ir ko pasekoje jei priverži tempėją jis atsiremia į variklį ir nebetempia diržo automatiškai, nes negali judėti. Man Tomskis minėjo, kad tas varžtas bus atsukamas panaudojus netgi vamzdį ant rakto - pas mane jis atsisuko pirštais. Iš kart supratau kad bėda bus čia. Bet čia dar tik bėdos pradžia - pasirodo važinėjant palaidu varžtu buvo pramalta skylė su sriegiu variklio bloke ir ........ užveržti nebėjo, nes prasisuka sriegis. Kol kas tą varžtą priveržiau normaliai panaudojas ant sriegio vyniojamą juostelę, kuri naudojama santechnikoje. Prisiveržė atsakančiai. Šaibą suradau tinkamą ir padėjau kur turi būti. Šiaip dabar stebėsiu kas darosi su tuo varžtu. jei nelaikys tai bus du gydymo būdai:
1. klijai srieginiams sujungimams
2. lupti radiatorių, grežti bloką, sriegti ir dėti įvorę
Kol kas tiek, bet dabar tempėjo škyvas jau stovi tiesiai (o buvo kreivas nes visas kronšteinas buvo perkrypęs) diržas sukasi lygiai ir be garso
|