View Single Post
Old 2010-11-18, 21:26   #2
NISMAS
 
NISMAS's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2008-09-08
Gyvenamoji Vieta: KNS
Pranešimai: 3,148

NISMAS is on a distinguished road



Standartinis

virsuj 2 varztai, apacioj kur dugno apsauga is abieju sonu po 2, atsisegi posparnius nuo apacios iki vos virs buferio virsaus po to sunkiausia dalis tuos fiksatorius atsuki po varztuka is apacios + atsuktuvu lyg, tada su replem paemi uz tokio kantelio ir judindamas trauki link masinos galo bet bus aisku korozijos paveiktas sparnas ir fiksatorius lengvai nepasiduos dar gali pakalt ji kelis mm link masinos vidines puses, kad kad lengviau eitu poto atgal, galima tai padaryt ir su posparniais bet sunkiau prieiti ir nemaysi kaip viskas vyksta tad bent jau 1 puse patarciau atsisegt posparni, tada juos istraukus buferis nusimaus i prieki jis ant tokiu plastmasiniu kereipanciu daliu uzsislinkes. beje jei reikia lempas isimt buferio nebutina nuimt tik atsisukt tuos 2 varztus virsuj ir siek tiek atlenkt ji taa lempos pralenda galiu parasyt placiau kaip jei domina. kai nuimsi fiksatorius jei bus surudije sparno apacia ir fiksatorius su rudziu suriseju sutepk po to susveisk ir nupusk spec dazais kur ant rudziu galima pust. tik taip, bent jau kuriam laikui, isvegsi rudziu lipimo ant sparno sono.

__________________

Restauruojame/parduodame pneumatinius kompresorius ir amortizatorius 867O 99479
NISMAS neprisijungęs   Cituoti