Citata:
Pradžioje rašė mbe290td
O, nors vienas kažką žino.  Skysčio tai tikrai netrūksta. O tai iš to kraniuko turi bėgti skystis noramlus ar su putomis? Nes kiek beorintum vistiek toks putojantis. Na jei tu apie atboinikus-tai jie geri, o daugiau ten lyg ir nieko nera. O šarnyriukai tai turėtu būt geri, nes senus amortikus keičiau dėl to, kad tie šarnyrai kažkaip įdomiai ten išklibę buvo. Gal čia jų liga? O gal juos tvargo kur Šiauliuose? Ir apie ta kraniuka gal gali smulkiau biski ( kaip jis ten reguliuoja? ten lyg ir nėra daugiau nieko, tik tas nuorintojas)
|
Žinau, nes juos ardau ir pats universalą vairuoju  Jis turi eiti be putų. Gal pas tave magistralė kur nors kiaura ir oras eina? Šarnyriukai yra jų liga. Gali pabandyti užsukti Vilniaus g. 72 Hidromeistras (Elnio fabriko teritorija). Kraniukas yra sujungtas su galinius stabilizatoriumi ir reaguoja į automobilio galinės dalies aukštį. Jei auto pakraunamas, tada stablizatorius nusileidžia, atsidaro kraniuke esantis vožtuvas ir pumpuojamas skystis į sferas (liaudiškai „kriaušes“) tol kol pasiekiamas buvęs aukštis. Iškrovus auto vyksta atvirkštinis procesas.
|