View Single Post
Old 2010-12-01, 13:34   #34
ldalius
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2010-05-27
Gyvenamoji Vieta: Panevėžys
Pranešimai: 6,370

ldalius is on a distinguished road



Standartinis

na iš silpnesnių W202 kebulo vietų yra šios:
Priekinis kapotas aplink groteles
Priekiniai lonžeronų posparniai atidarius kapotą ties sujungimu su sparnais amortizatorių srityje
Durų apačios
Arkos
Galinis kapotas ypač aplink spynutę
Dugnas ypatingai po galinių keleivių kojomis
Slenksčių priekinė dalis ir aplink domkrato skyles
Esant galimybei apžiūrėk ant keltuvo ar duobės kur tvirtinasi galinio tilto balkis prie rėmo

Apie reduktoriaus ir pavarų dėžės ir variklio apsibuzojimą tepalais jau nešneku

Žiūrėk kad reduktoriaus laisvumas nebūtų labai didelis sukinėjant kardaną

O toliau važiuojant su mašina netgi per duobes ar geležinkelio bėgius neturi būti jokių bildesių, triukšmų ir papildomo ūžimo
Variklis tiek šaltas tiek šiltas turi užsivesti iš pusės pasukimo
Patikrink amortizatorių būklę
Ir būtinai kaip dirba stovėjimo stabdis

ldalius neprisijungęs   Cituoti