View Single Post
Old 2010-12-01, 22:43   #79
ldalius
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2010-05-27
Gyvenamoji Vieta: Panevėžys
Pranešimai: 6,370

ldalius is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė Arisimo View Post
Nusiimi dangti kuris uzdengia purkstukus su sesekampiu rakteliu 5mm penki varstai. Paskui atsisuki visus kolektoriaus varstus atsijungi plona slangute kuria nepanaudotas kuras grizta is purkstuku ir nusiimi kolektoriu. Tiesa dar yra 2 varstai kurie laiko kolektoriu tai vienas is priekio kitas is galo turi buti, bet pas tave lyg is priekio nera- issuktas arba pamestas.
deja biški suradau netikslumo:
pirmiausia atsuktuvo pagalba atleidi chamutus ir nusiimi šlangą tarp isurbimo kolektoriaus ir oro filtro. Tada nusuki du varžtus vidiniu šešiakampiu laikantį vamzdį (kuris stovi skersai variklio) prie isiurbimo kolektoriaus ir dar tas vamzdis bus vienu varžtu prisuktas dešinėje pusėje prie tokio kronšteino. tada atsuki 5 varžtus kurie laiko dangtį variklio viršuje. Dangtį reikia nusiimti tam, kad geriau iš po dangčio atjungti alsuoklio vamzdelius nuo tenai esančio trainyko.Tada atsuki jei pas tave yra iš priekio ir iš galo kolektorių laikančius varžtus ir galiausiai žvaigždute atsuki visus kolektorių laikančius varžtus prie galvutės. Grižtamojo kuro šlangutės atjunginėti man nereikėjo, nes ji paprasčiausiai buvo po variklio dangčiu plastmasiniu. Tiesa dar kolektoriaus apačioje iš priekio netoli kuro siurblio yra dar tokia viena guminė šlangutė kurią teks numauti. Nuimi kolektorių ir tau viskas kaip ant delno tada bus

ldalius neprisijungęs   Cituoti