na mano kol kas mintis tokia (iki CDI variklių aptarnavimo dar nedaaugau) bet pabandyčiau pažaisti tarkim pora dienų su 5 ltr kanistriuku jį įtaisius kur nors po kapotu ir sumerkus į jį padavimo ir grižtamo kuro šlangas ir žiūrėti ryte kas darosi. Aišku prieš atjungiant pagrindinę sistemą ir sumerkus šlangas kanistriuke pirmiausia duoti varikliui tvarkingai pradėti dirbti ir tada palikti nakčiai Jei ryte užsikurs lengvai, tada kuro sistemą purtyti iki bako, jei nesikurs tada ieškoti kodėl tas slėgis per mažas. Mat CDI dar nesu čiupinėjes ir tik šiek tiek teoriškai apie jį žinau. Bet man visvien idomu kas sukelti turi tą pirminį kuro slėgį pirmiems variklio sūkimams kūrimo metu? Žinau kad CDI stovi jau grynai elektrinis siurblys kuris duoda kurą pastoviai į purkštukus, o jie gauna elektrinius signalus prie jų ateinančiais laidais kada atsidaryti ir ipurkšti kurą į cilindrus. Bet ar neturi dar kas papildomai palaikyti slėgio iki to pagrindinio siurblio ???
|